Raggie96 Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 (endret) Hei. Jeg kjøpte meg nylig en Seagate 1TB, og den har funket helt fint til nå. Plutselig i dag begynte den å pipe og man kan høre at den kobler seg av og på pc'n men jeg får alikevel ingen kontakt med den. Lysene blinker og den piper en liten stund før den blir stille. Er det noen som har vært borti dette før og som kan hjelpe meg? Lyden høres slik ut: https://www.youtube.com/watch?v=tNlVTToY8JI Endret 30. april 2014 av Raggie96 Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Ville nok ha levert den tilbake på garanti. Krysser fingrene for at du ikke hadde noe viktig innpå den. Ellers må du nok levere den til noen som kan hente ut dataene, noe som er ganske så dyrt. 1 Lenke til kommentar
GabrielV Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Seagate har et problem med strømforsyningene til disse diskene, det er noen tråder om det på Seagate sitt eget forum - Link Har selv en Seagate disk med ADS-18D-12N strømforsyning som ikke klarte å drive disken og samtidig lagde støy - byttet psu og disken virket som normalt. Prøv å se om din disk virker med en annen strømforsyning. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Spørs om det er en disk uten ekstern strømadapter eller ei. Lenke til kommentar
Raggie96 Skrevet 2. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2014 Leverte den tilbake til butikk og fikk beskjed at det mest sannsynelig var en produksjonsfeil/programvarefeil, så det var ingenting annet og gjøre enn å få en ny en. Ganske irriterende, hadde en god del filmer og slik på den, men skal nok få fiks på det ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå