Jente på jakt etter info Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Hei! Jeg vurderer å kjøpe en VW Up, modell 2013 av en person som har importert den gjennom Ferdinand motor for ett år tilbake og eid og kjørt den selv i Norge, gått 22000 km i Norge. Tilbudet er vel bra, men jeg er redd for forhistorien til bilen. Den har fabrikkgaranti på 2 år og mobilitetsgaranti. Er særlig redd for speedometerjuks, men er redd for å bli lurt på flere områder da jeg ikke har kunnskap om dette. Hvilke feller kan jeg gå i Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Først og fremst er det bare et års tid igjen på garantien, mens en bil tatt inn gjennom Møller-systemet har igjen 4 års garanti. Lenke til kommentar
Jente på jakt etter info Skrevet 30. april 2014 Forfatter Del Skrevet 30. april 2014 Jeg har nå funnet svaret på spørsmålet mitt på diverse sider på nettet. Takk til Snylter for svar. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Hei! Jeg vurderer å kjøpe en VW Up, modell 2013 av en person som har importert den gjennom Ferdinand motor for ett år tilbake og eid og kjørt den selv i Norge, gått 22000 km i Norge. Tilbudet er vel bra, men jeg er redd for forhistorien til bilen. Den har fabrikkgaranti på 2 år og mobilitetsgaranti. Er særlig redd for speedometerjuks, men er redd for å bli lurt på flere områder da jeg ikke har kunnskap om dette. Hvilke feller kan jeg gå i Den er da såpass rimelig at jeg ikke hadde vurdert en bruktimportert bil uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå