feed Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Kjøper meg en p4 2.4 og et ic7-max3 imorra. Selvsagt skal jeg overklokke -og i den forbindelse lurte jeg på hvilken ram jeg burde satse på av Geil DDR PC4000 DC Golden Dragon eller Corsair XMS TWINX PRO4000? :-? -og til dere som lurer hvorfor jeg ikke venter på A64 og gjengen, nei jeg gidder ikke vente ;p Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Det blir et fett hva du velger av de to, selv holder jeg en knapp på Geil, men det er nå jeg det :wink: Lenke til kommentar
Npt Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Skaff deg noen BH-5 brikker. Knuser alt av GEIL og slikt tull. Lenke til kommentar
enden Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Skaff deg noen BH-5 brikker. Knuser alt av GEIL og slikt tull. Det var jo en hard påstand. Kilde du forholder deg til? Ikke kom med sånne kommentarer uten å post link til kilden din. Troverdighet er alfa og omega når du kommer med sånt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå