Øystein.F. Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Det blir action, eventyr og hacking i grunnnlovsmånaden.Feature: Desse spela gler vi oss til i mai Lenke til kommentar
Rezic Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 "Aidan Pearce". Når til og med navnet til protagonisten blir gjort om til nynorsk er det noe galt.. Foruten dette var det en flott artikkel, mye å se frem til denne måneden. 3 Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Tex! Resten er meh, men det kommer vel noe annet snacks som jeg har glemt. . Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Har spilt ihjel demoen av Mario Golf, og gleder meg sykt til fullversjonen. Mer Kirby takker jeg heller ikke nei takk til. Ellers er det lite av interesse. Watch Dogs kan bli interessant, men det gjenstår å se. Det er for hypet for min smak. Hypete spill blir sjelden noe jeg har interesse av, av en eller annen grunn. 2 Lenke til kommentar
SCHIIT Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Blir jo også spennende å prøve Bound By Flame som kommer 9. mai. (Står 9. juni i spillkalendern) Lenke til kommentar
LMH Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Mario Kart 8 samt ein Wii U blir ein fin måte å starte sommaren på! 5 Lenke til kommentar
Endeby Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 (endret) Jeg får ikke tid til så mye i Mai, men Mario Golf skal jeg skaffe meg. Beste av alle Mariosportene. Alle burde sjekke ut demoen! Endret 30. april 2014 av Endeby Lenke til kommentar
Wildstar Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 skuffende at Wildstar ikke er nevnt.. Lenke til kommentar
TST Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 skuffende at Wildstar ikke er nevnt.. WildStar lanseres 3. juni, og er nok med i neste artikkel :-) Blir jo også spennende å prøve Bound By Flame som kommer 9. mai. (Står 9. juni i spillkalendern) Ja, vi oppdaget denne feilen selv i sted og vil oppdatere artikkelen med en bolk om Bound by Flame i løpet av dagen. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Er det jeg alltid har sagt. gamer.no er konsoll-kids;) mmo's har dem ikke peiling på Lenke til kommentar
Fredrik7le86 Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Watch Dogs og Wolfenstein. begge er forhåndsbestilt til PS4 Lenke til kommentar
MrCusNT Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Er ikke så hypa med watch dogs så jeg gleder meg mest til transistor og Tesla Effect: A Tex Murphy Adventure. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 (endret) Blir mindre spilling nå på denne tida, men plukker vel opp det jeg har lyst på som vanlig, så får jeg en feitere backlog.. Mario Kart er bankers. Endret 30. april 2014 av JoseCuervo Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Hadde vel ikke sagt nei til verken Tex eller Transistor! Lenke til kommentar
Pinny Dinny Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 Hvis dette Tex spillet er like bra som under a killing moon f.eks så gleder jeg meg strort til dette, har spillt alle de tidligere spillene å må si at jeg har kost meg med de i utallige timer:-) det andre på liten, nei ikke noe for meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå