AfterGlow Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Her er hva sesongpass-eiere får tilgang til.Avslører ekstrainnholdet til Watch Dogs Lenke til kommentar
Galen Absalom Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 (endret) Forhåndsbetale for innhold som det ikke er sikkert man kommer til å spille gjennom engang. Man har heller ikke peiling på om senere utvidelser er kvalitet eller bare møkk innpakket i glanspapir. De fleste DLC kommer ut LENGE etter jeg har lagt spillet på hylla, og det er skjelden et nytt quest eller brett er nok til å dra meg tilbake til et spill. Utgiverne har vel innsett dette og foretrekker pengene på forhånd. Endret 30. april 2014 av Galen Absalom 2 Lenke til kommentar
El-moro Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Step 1: make a Full game Step 2: cut the game into several parts Step 3: sell the main part as One game Step 4: sell rest of the parts as "dlc" Step 5: $$$ 5 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Personlig så har jeg stort sett begynt å kjøpe spill en stund etter release, i "goty"-utgaver eller liknende. AtW 1 Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Har en backlog jeg aldri kommer til å komme gjennom og har innsett at min opplevelse av et spill ikke blir noe dårligere om jeg spiller de noen uker/måneder/år etter release. Noen spill kjøper jeg ved release, men har brent meg mange nok ganger til å vite bedre. Unntak er kanskje multiplayer, men selv der kan det lønne seg å vente litt iblant. 1 Lenke til kommentar
Shantanu Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Gleder meg til Watch Dogs! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Usikker på om jeg springer sokkene av meg for dette spillet, men skal inrømme det ser bedre ut enn ventet. DLC kjøpes stort sett for online baserte spill hvor jeg spiller jevnlig/av-på over lenge tid. Spillet stort sett igjennom enspiller titler en gang, og da er jeg egentlig ferdig med spillet . Lenke til kommentar
NinjaVal Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Slutt å annonser ekstra innhold før spillet er ute, siiiigh. Tror de at dette får folk mer hypa?? Har motsatt effekt på meg ihvertfall. Lenke til kommentar
TKongen Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Slutt å annonser ekstra innhold før spillet er ute, siiiigh. Tror de at dette får folk mer hypa?? Har motsatt effekt på meg ihvertfall. Ja, det er jo som på forhånd å si at de ikke bryr seg om spillerene, de vil bare ha masse cash, så de lager hele spillet og deler det opp slik at du må betale dobbelt for spillet........ hvis de absolutt skal drive med sånt, hvorfor ikke etter lansering Lenke til kommentar
Mr_totto Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Har allerede pre-ordret dedsec edition, og kommer til å kjøpe face-masken på nett, men spørs om jeg har råd til dette i tillegg... Er veldig spent på spillet, men kommer til å vente å se om det er verdt season-pass Lenke til kommentar
Raiin Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Sesongpass? Nei takk. Når jeg kjøper et spill vil jeg ikke ha en kakebit av spilet, men hele tingen. Har lært meg å aldri kjøpe fra Ubisoft en god stund siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå