banansplitt™ Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Har en sjelden gang tittet gjennom fakturaen min og ser at jeg har ca. 100kr i påløpte kostnader for å ha ringt 815-nummer. Dette nummeret jeg ringte kom jeg aldri igjennom på, allikevel skal jeg betale så mye penger for det? Trodde kostnadene begynte å løpe fra jeg fikk svar? Noen som kan oppklare? Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Tipper at du fikk svar med en gang og kom inn i bedriftens ventesystem. 2 Lenke til kommentar
Christopher99 Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Du kan jo alltids kontakte din teleoperatør å spørre Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Kostnaden løper fra du kommer inn i køsystemet. Lenke til kommentar
tykriset Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 dette kan hjelpe kansje hvis du har telenor http://www.telenor.no/privat/kundeservice/mobilhjelp/spesialnummer.jsp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå