GamEpaL Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Jeg skal utvikle en hjemmeside for et firma og vil gjerne bruke google-maps. Er det noen som vet hvor mye det koster? Jeg har søkt på google om pris og det kommer ikke noe godt frem. Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 (endret) Jeg tror du prøver å fortelle at du vil opprette en nettside der du integrerer google maps? Har du tidligere erfaring med slikt? Hvis du bruker Wordpress, fins det utallige Google Maps-plugins du kan installere og kustomisere. Endret 29. april 2014 av nicwillu 1 Lenke til kommentar
Oyand Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Google maps koster ingenting. Du kan integrere det i hvilken som helst nettside, men gjøres veldig enkelt som feks nicwillu skrev: med wordpress og plugins. Lenke til kommentar
GamEpaL Skrevet 30. april 2014 Forfatter Del Skrevet 30. april 2014 Jeg har jo lagd noen hjemmesider.... men har aldri brukt Google-maps... og tenkte på copyrights, spesielt når en skal bruke kartet for kommersielt bruk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 (endret) Google Maps for Business Det er vel forskjell på å ta i bruk API-et, og å bare vise et kart over hvor f.eks bedriften finnes? Når det gjelder kostnader, mener jeg at Bing maps API er vesentlig billigere og. Endret 30. april 2014 av Slettet-qfohT7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå