AKIversen Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Lastet ned en keyboard app for 1 uke siden og nå får jeg ikke til å skrive inn pinkoden på telefonen fordi denne appen ber meg om å oppgradere til pro. Har prøvd å trykke Avbryt og Get, men ingen ting fungerer... Tusen takk hjelp Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Hvordan keyboard-app? Hva med å boote uten simkort, da skal du vel få tilgang til telefonen, og da kan du enten oppgradere til Pro eller endre til standardtastaturet. Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 29. april 2014 Forfatter Del Skrevet 29. april 2014 Facebook Emoji Keyboard symbol var appen. går ikke å ta ut simkortet, for det er en 4 siffret kode som jeg selv har laget. Prøvde å avinstallere den via google play sin nettside, men fant ikke ut hvordan man avinstallerer via nettsiden. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Fin anledning til å få gjort en factory reset.... Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 29. april 2014 Forfatter Del Skrevet 29. april 2014 hvordan får jeg gjort det uten å komme meg inn på telefonen? Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 30. april 2014 Forfatter Del Skrevet 30. april 2014 fant det ut Tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Ta ut batteriet. Deretter slå den på med den spesielle taste kombinasjonen (for din modell ... Som jeg ikke vet hva er) Google factory reset pluss mobil type. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Kunne også starte i Safe Mode og bare avinstallert den. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Kunne også starte i Safe Mode og bare avinstallert den. Safe mode på Android . Det visste jeg ikke om . Hvordan gjør man det ? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 (endret) Mulig det varierer litt fra modell til modell, men på min Note3 holder jeg inn volum opp+ned (?) når Samsung logoen kommer opp, om jeg ikke husker feil ... lenge siden jeg har gjort det men, da starter telefonen opp uten tredjepart applikasjoner. Edit: Fikk det ikke helt til nå men ... mulig fordi jeg kjører en custom rom. Litt info http://lifehacker.com/5965022/how-to-reboot-your-android-phone-or-tablet-into-safe-mode Endret 30. april 2014 av esoteric Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå