Lalemache Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Denne teksten er ganske viktig! Viss du har tid gå igjennom den å gi konstruktiv kritikk på hva som mangler, feil og positive ting. Takker mye viss dere gjør det Ikke helt ferdig og står for eksempel: Fiks her. Må finne på ord som skal brukes, arian fortelling.odt Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 (endret) Jeg ser en rekke skrivefeil. F.eks "dukket" istedenfor "dunket". Jeg ser også mange og/å-feil. Du må bare belage deg på at nesten ingen gidder å sette av sin egen fritid på å se på/gjøre andres lekser og gi tilbakemelding, på et forum, inkludert meg. Dessverre Endret 29. april 2014 av nicwillu Lenke til kommentar
Lalemache Skrevet 29. april 2014 Forfatter Del Skrevet 29. april 2014 Jaja takk for tilbakemeldingen, vi får bare håpe at noen tar seg tid. Lenke til kommentar
Supopus Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Erstatt "bærbardatamaskinen" med - den bærbare datamaskinen eller bare -PCen og "viss" med -hvis. Bra, men hva slags tekst er dette? Fortelling, novelle..? Uansett merker jeg at det er vanskelig å følge med på ha som skjer fordi det skjer alt for mye.Hvis det er en novelle, prøv å ha med færre ting som skjer, flere skildringer og kortere setninger. Det er lettere og mer interessant å følge med i teksten når det er ikke står åpenbart ha som skjer og man må lese mellom linjene. Men ikke overdriv da Ellers tenk etter hva slags tanke du vil at leseren skal ha etter å ha lest novella/fortellingen. Et budskap i teksten er alltid bra for karakteren Håper dette er til nytte Lykke til! Lenke til kommentar
Storøien Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Hva er det du har skrevet? Skolestil? Og du er jente på 13? Og så var det ingen slutt; kommer det mer? Hvordan ender det? Jeg skal vurdere det du har skrevet, men føler at jeg trenger de opplysninger jeg etterspør først. Lenke til kommentar
Lalemache Skrevet 3. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2014 (endret) Dette er hele, fiksa og kutta. skriving er ikke min sterkeste side, men dette ble sluttresultatet arian+fortelling.odt Endret 3. mai 2014 av Lalemache Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå