Gå til innhold

Bygge en virkelig liten og kraftig gaming pc

Anbefalte innlegg

Hei.

Leker med tanken på å bygge en veldig liten og kraftig gaming pc. Tenker på å bruke 750 ti, tror ikke du får mye mer kraft i et såpass lite grafikkort. CPU ville vært en i5.

Forslag til kabinett/resten av komponentene? Skal være så lite som mulig innenfor hva som kan fungere greit.

Det betyr å droppe vanlig HDD til fordel for SSD, ha en liten strømforsyning, og et m-itx hovedkort. Overklokking er ikke nødvendig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv har jeg et mATX-oppsett, med i5 3570K og EVGA GeForce GTX 750Ti SC, i kabinettet In-Win BK644. Strømforsyningen som følger med er crap (bråker skrekkelig med litt last), så jeg byttet den ut med en Be-Quiet SFX Power 2 400W. Selvfølgelig en del større enn mange mini-ITX-kabinetter, men du har mulighet til å putte inn en 5,25"-enhet og 2 stk. 3,5"-enheter. Det fungerer veldig greit for meg, men jeg trenger ikke ha alle grafikkinnstillinger på maks heller.

Lenke til kommentar

Siden du velger GT 750, vil jeg tro at verdi for pengene er ditt ultimate mål. Imidlertid vil det som andre har poengtert, ikke være kraftig nok til å klassifiseres som et bra skjermkort til gaming. Minimum bør du ha et AMD Radeon R9 270X (ca. 35% kjappere). Det passer inn i EVGA Hadron Air uten problem. :) Om du vil ha et kraftigst mulig oppsett i lite format, anbefaler jeg at du sjekker Black Rubix bygget mitt i signaturen min om PC-anbefalinger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...