antiPostkasse Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Jeg skal ta bilteorien om en måneds tid. Lurer på om det er nødvendig å kjøpe bok for å øve med, eller om det holder med nettbaserte tester. Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Bok er ikke nødvendig. Har mange bekjente som ikke har eid bok og bare har tatt tester på nettet et par dager i forveien. Testene er ganske tidkrevende, så du bør minst sette av en kveld før du tar teoriprøven til å øve. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Men hvis du har nettpugget deg frem til en tvilsom ståkarakter, snyter du deg selv for mye innsikt du får ved å angripe stoffet skikkelig. Les boka og ta teorikurs. Tusenlappene flyr fort når kjørelæreren må bruke tid på teori. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Kommer an på hvor flink du er til å kjøre, og hvor godt du mestrer trafikken rundt deg. En del er god gammel sunn fornuft som kommer med erfaringen, en del annet er rene fakta som står i boka, og noe er rett og slett puggestoff ala skilter, lover og regler, bremselengde etc. Lenke til kommentar
superfredrik Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 nei, ta tester på nettet. Du lærer like bra og er mye bedre forberedt til spørsmålene på teorien. Kilde: Erfaring. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Jeg tok bare tester på Internett til lett-mc og bil. Hvis det var noe jeg lurte på, så googlet jeg det og brukte pålitelige kilder for å finne svaret. Uansett, du skal kunne teorien. Det betyr lite om du øver deg ved å ta tester eller å lese i boka, så lenge du kan det du driver med. God trafikkunnskap kommer garantert til å lønne seg. Husk det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå