Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 Sykt faktisk. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 < Joda. Den eneste forskjellen er at han ene feiret og at han andre ga taktiske instruksjoner. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Jeg ville påstå at han både feiret og ga instuksjoner. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Jeg ville påstå at han både feiret og ga instuksjoner. Ja, det har han vel til og med sagt og. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Moderatormelding Jeg har ryddet litt i tråden. Viser til innlegget fra IcedInsanity: Minner om at dette er en tråd der en skal diskutera tema, altså kampen. Har man noe man vil si direkte til andre kan man ta det på PM og ikke henge ut enkeltpersoner med smålige stikk og kommentarer. Innlegg som inneholder unødvendig persondiskusjon skal rapporteres. Kommentarer på moderering tas på PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå