Kristian1204 Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 Hvor mye penger skal du ha for et gull kort når du eventuelt kommer i diamant? ? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 Siden det ikke er lov å selge så kan vi bytte tjenester om en har lyst til å dele sølv/gull-kort Skal mye å reise i sommerferien, da hadde sølvkort vært ypperlig ettersom man har tilgang til lounge i høysesong! Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 20. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2015 Jeg står øverst på lista! Skal jeg skrive deg på, Kristian1204? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 Jeg står øverst på min egen liste, fordi jeg gir zero fucks. Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 20. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2015 Jeg står øverst på min egen liste, fordi jeg gir zero fucks. Din liste telles ikke....... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 Ikke din heller. Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 20. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2015 Ikke din heller. Jo, jeg er trådstarter, og er dermed sjefen. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 Jeg er doge, master of the world, breaker of lists. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 Hvorfor skal folk gidde å gi bort et kort til deg, når de kan få penger for det andre plasser? Og før du sier at det ikke er lov (som jeg btw. ikke tror det er en regel mot), så kan ikke SAS nekte noen å f.eks. kjøpe en god middag som takk for kortet. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 Skal ut på tur litt nærmere mot sommeren, liten tur verden rundt så hadde gjort seg med sølv eller gull kort før jeg drar Sikkert mange av dere andre som fortjener det mer, men lounge når jeg reiser med sas/Star hadde gjort godt på en lang reise. Flaske med vin til den som er villig til å være litt snill med Skrujernet. Lenke til kommentar
TElg78 Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 Hvis du ikke klarer så mange reiser med SAS, må du tar valg - glem Norwegian! Sølv er god nok... 2 stykker bagasje, business check inn, lounge og fasttracl sommer og jul... Lett å få Lenke til kommentar
Bellis Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 Ønsker veldig gjerne et SAS gold, mangler nå 3 reiser for gullkort men alle flyvningene mine stilles tilbake til 0 i dag Tak gjerne kontakt med meg ang. bytting [email protected] Lenke til kommentar
nerokid Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 Mangla 3000 poeng for at beholde status i år,så den 15 juli trenger eg ett nytt.. Noen som gir bort for noen kr da ;-) Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 10. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2016 Mangla 3000 poeng for at beholde status i år,så den 15 juli trenger eg ett nytt.. Noen som gir bort for noen kr da ;-) Da havner du på bunnen av ventelista... Lenke til kommentar
Woods Skrevet 10. juli 2016 Del Skrevet 10. juli 2016 Mangla 3000 poeng for at beholde status i år,så den 15 juli trenger eg ett nytt.. Noen som gir bort for noen kr da ;-) Da havner du på bunnen av ventelista... Med oppførselen du har vist i denne tråden ser jeg ingen grunn til å gi kortet til deg, ei eller følge lista. Den som byr mest får kortet. Sølv krever dessuten bare 10 turer i året, klarer du ikke å oppnå dette har jeg vanskeligheter med å se noen god grunn til hvorfor man skal få godene. Lounge og fast track er fint når man OFTE må sitte på flyplassen, ikke en nødvendighet for 2 t/r i året. Vil forøvrig tipse andre at slike kort kan "kjøpes" via Bonusfeber. Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 10. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2016 Mangla 3000 poeng for at beholde status i år,så den 15 juli trenger eg ett nytt.. Noen som gir bort for noen kr da ;-)Da havner du på bunnen av ventelista... Med oppførselen du har vist i denne tråden ser jeg ingen grunn til å gi kortet til deg, ei eller følge lista. Den som byr mest får kortet. Sølv krever dessuten bare 10 turer i året, klarer du ikke å oppnå dette har jeg vanskeligheter med å se noen god grunn til hvorfor man skal få godene. Lounge og fast track er fint når man OFTE må sitte på flyplassen, ikke en nødvendighet for 2 t/r i året. Vil forøvrig tipse andre at slike kort kan "kjøpes" via Bonusfeber. ...og når ble det lovlig å selge disse kortene? Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 10. juli 2016 Del Skrevet 10. juli 2016 ...og når ble det lovlig å selge disse kortene? Det har vell aldri vært ulovlig, men det strider i mot reglene til SAS som igjen kan føre til at en mister medlemskapet og fordelene. Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 10. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2016 ...og når ble det lovlig å selge disse kortene? Det har vell aldri vært ulovlig, men det strider i mot reglene til SAS som igjen kan føre til at en mister medlemskapet og fordelene. Nettopp... Lenke til kommentar
Woods Skrevet 11. juli 2016 Del Skrevet 11. juli 2016 ...og når ble det lovlig å selge disse kortene? Det har vell aldri vært ulovlig, men det strider i mot reglene til SAS som igjen kan føre til at en mister medlemskapet og fordelene. Nettopp... .... og hvordan skal SAS kontrollere dette? Som nevnt tidligere i tråden trenger det heller ikke å "selges" for kontanter, kan fint byttes i andre goder (bedre middag etc). Uansett, er fint å gi bort disse fordelene til mennesker som trenger dem. Mao. det burde legges inn en god grunn, ikke bare at du ikke gidder å stå 20 minutt i kø de to gangene du skal fly i sommer. Lenke til kommentar
nerokid Skrevet 12. august 2016 Del Skrevet 12. august 2016 Er ganske nærme diamant etterhvert, hva byr du noen kr ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå