PongPing Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Heisann forumister! Med den nye bonusordningen til SAS, kan Gullmedlemmer gi bort et Sølvkort, og Diamantmedlemmer gi bort et Gullkort. Det er vel ikke tilfeldigvis noen som ønsker å gi bort et kort? la8pv (Send meg evt. en personlig melding...) Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Heisann forumister! Med den nye bonusordningen til SAS, kan Gullmedlemmer gi bort et Sølvkort, og Diamantmedlemmer gi bort et Gullkort. Det er vel ikke tilfeldigvis noen som ønsker å gi bort et kort? la8pv (Send meg evt. en personlig melding...) Hvorfor skal noen bare gi det bort til deg, det hjelper vell på om du legger til en begrunnelse på hvorfor du trenger det? :-) Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 29. april 2014 Forfatter Del Skrevet 29. april 2014 (endret) Hvorfor jeg trenger det? Er for å få flere fordeler når jeg er ute å reiser Jeg flyr akkurat ikke nok til å oppnå dette medlemsnivået Det er vel egentlig begrunnelsen Endret 23. mai 2014 av La8pv Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Hvorfor jeg trenger det? Er får å få flere fordeler når jeg er ute å reiser Jeg flyr akkurat ikke nok til å oppnå dette medlemsnivået Det er vel egentlig begrunnelsen Du er klar over at man kun trenger 5 t/r for å oppnå sølv nå sant? Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 29. april 2014 Forfatter Del Skrevet 29. april 2014 Du er klar over at man kun trenger 5 t/r for å oppnå sølv nå sant? Ja, det er jeg. Men man må fly 5 t/r i løpet av en kort periode (Har du et kort på lager, eller? ) Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 12 måneder er da ikke så veldig kort Ja jeg har ett sølvkort fra sist periode om jeg ikke tar helt feil Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 29. april 2014 Forfatter Del Skrevet 29. april 2014 (endret) 12 måneder er da ikke så veldig kort Ja jeg har ett sølvkort fra sist periode om jeg ikke tar helt feil Er du altså EBG medlem? Neida, det er ikke så kort, men reiser ikke så mye med SAS, dessverre. Men når jeg gjør det, er det veldig deilig med lounge-tilgang og fast-track Blir ca. 3 - 4 t/r med SAS hvert år. Men som sagt, det er HELT frivillig Endret 29. april 2014 av La8pv Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Er du altså EBG medlem? Neida, det er ikke så kort, men reiser ikke så mye med SAS, dessverre. Men når jeg gjør det, er det veldig deilig med lounge-tilgang og fast-track Blir ca. 3 - 4 t/r med SAS hvert år. Men som sagt, det er HELT frivillig Ja det er jeg :-) Håper på å nå diamant i denne perioden, selv om jeg ikke vet helt hva jeg skal med det. Foruten å gi vekk ett gullkort tydligvis Nå er vell bare lounge og fast-track tilgjengelig i korte perioder i året når en har sølvkort så det hjelper deg jo ikke så veldig mye Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 29. april 2014 Forfatter Del Skrevet 29. april 2014 (endret) Ja det er jeg :-) Håper på å nå diamant i denne perioden, selv om jeg ikke vet helt hva jeg skal med det. Foruten å gi vekk ett gullkort tydligvis Nå er vell bare lounge og fast-track tilgjengelig i korte perioder i året når en har sølvkort så det hjelper deg jo ikke så veldig mye Det er egentlig ikke veldig mye forskjell på Gull og Diamant. Det eneste er egentlig at man kan som Diamantmedlem gi et Gullkort eller to Sølvkort, pluss at du beholder poenga lenger. Det er Fast-Track og Lounge-tilgang rundt juletider og i sommerferien. Akkurat da jeg har bruk for det Endret 29. april 2014 av La8pv Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Vi får se hvordan tråden utvikler seg Vet du forresten hvordan det blir når jeg når ny gull status denne perioden, får jeg ett til sølvkort å dele ut? Og hva når jeg når diamant, får jeg da ett gullkort altså jeg har to sølvkort og ett gullkort? Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 29. april 2014 Forfatter Del Skrevet 29. april 2014 Vi får se hvordan tråden utvikler seg Vet du forresten hvordan det blir når jeg når ny gull status denne perioden, får jeg ett til sølvkort å dele ut? Og hva når jeg når diamant, får jeg da ett gullkort altså jeg har to sølvkort og ett gullkort? Gullmedlem: Du får dele ut ET Sølvkort Diamantmedlem: DU får dele ut ET Gullkort eller TO Sølvkort Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Altså om jeg deler ut sølvkortet nå så får jeg ikke muligheten til å dele ut gullkort senere? Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 23. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2014 Altså om jeg deler ut sølvkortet nå så får jeg ikke muligheten til å dele ut gullkort senere? Hei igjen, og beklager sent svar. Det stemmer. Du kan dele ut enten TO sølvkort, eller ETT gullkort Lenke til kommentar
nerokid Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Noen som kan gi bort ett gullkort for noen kr da:-) Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Er ganske nærme diamant etterhvert, hva byr du Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 9. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2015 Er ganske nærme diamant etterhvert, hva byr du Jeg tilbyr en byttehandel Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 10. januar 2015 Del Skrevet 10. januar 2015 Jeg kjøper SAS Gullkort Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 10. januar 2015 Del Skrevet 10. januar 2015 Hadde vært herlig og fått kjøpt et gullkort siden jeg snart bestiller tur til Afrika. Skal dit for og jobbe med veldedighet, så hadde vært hyggelig om jeg kunne kjøpt et gullkort! PM meg om noen ønsker og selge et kort :-) Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 10. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2015 Det er jeg som står først i køen, jeg startet tråden. Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 10. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2015 (endret) Siden så mange plutselig ville ha, lager jeg en køliste: 1. Someone 2. nerokid 3. doge 4. Jakobbsen911 5. Skrujernet Det er ikke lov å selge kort, det står i retningslinjene, så man må gi bort i så fall Endret 21. februar 2015 av Someone Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå