StonyComet Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Etter å ha spillt på min gamle pc i 4 år føler jeg at nå er det på tide å bytte ut hele greien med noe nytt. jeg har spurt litt rundt og fått noen speccs av en kollega som tilsynelatende har peiling på pc, så jeg har satt sammen en liste på komplett over alt som skal i pc-en og lurer på om noen som har mer peiling enn meg kunne tatt en rask titt og sett om det er noe jeg har oversett med tanke på at alt skal være kompatibelt og hvis det er noe som kunne vært valgt annerledes så ville jeg likt å få tips. (så her er handle listen, si ifra om linken ikke virker) https://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=1383761&su=200D9D3D-A7E2-4366-8F0E-E02046A7744B jeg har skjerm, mus og tastatur så det er bare boksen det gjelder Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Det ser egentlig ganske bra ut. Ville byttet SSD med Smasung Evo/pro 840. Har selv og storfornøyd. Ellers er Asus gpu og hk helt toppers. Noe som er greit å få med er hvor mye penger du har til disp og hva eso er?! 1 Lenke til kommentar
Nerdrage Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 tipper eso er elder scrolls online. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 (endret) Ser bra ut. Ville kanskje gått for 8 GB med RAM, hvis du ikke har noe særlig behov (gaming er ikke behov ) Kanskje disse Ser finere ut med det HK .. ^^ Endret 29. april 2014 av Kyrre S. Lenke til kommentar
Sebstern Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Er lurt å investere i en ordentlig strømforsyning! (Er snakk om omtrent samme prisen, men se etter gold/platinum rating istedenfor bronze). 1 Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 Bytt ut strømforsyningen du har i handlelista di. RM serien til Corsair er dårlig, veldig dårlig. Sjekk ut Anbefalinger av strømforsyninger Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 Er det en spesiell grunn til at du vil ha win7? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå