lars_loffen Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Hei. Tenkte litt på å kjøpe høyttaler elementer til å ha i kasser altså å bygge selv, problemet er at jeg ikke finner et sted på nettet hvor de selger slikt. Det ville vært fint om noen kunne svare! :-? Lenke til kommentar
ragstian Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Hei. Seas elementer selges av Eltek A/S. Se her: http://www.mamut.com/dynabel Good Luck Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Eltek selger også elementer fra andre produsenter. Hvis du vil bygge selv, velg et ferdi byggesett. Eltek har nage slike i alle forskjellige prisklasser. Hvis du vil konstruere kasse selv og skru inn passende elementer og delefilter, holder det ikke å bare slenge sammen noe som man tror kan passe. Da trengs det masse kunnskap om emnet. Lenke til kommentar
per.lund Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 et lite tips gå på www.ljudia.com de har masse elementer. Og Bestill en katalog der. Lenke til kommentar
per.lund Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Og ikke minst byggesett :wink: Lenke til kommentar
Malevolence Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 ljudia har gode priser... Lenke til kommentar
lars_loffen Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2003 Hvis jeg kjøper et ferdig byggesett slipper jeg å skjære hull i kassa da? og jeg finner ikke de byggesettene hvor på siden er de? Og om den katalogen, koster den noe? Takker for svar!! Lenke til kommentar
Data-n00b Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Heihei. Kjøper du varer hos Ljudia får du med katalog. Jeg fant lett selvbyggersettene hos Ljudia. Mvh, Thomas. Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Den Ljudia katalogen er gratis. Hvis ikke, er det bare å si at du har tenkt til å handle noe der, og katalogen er din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå