E3 IceJJFish Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 (endret) Hei! Når jeg starter min komplett pc, så kommer komplett logoen opp, den starter en automatisk reparasjon under logoen, når den er ferdig blir skjermen svart, starter jeg pcen på nytt begynner reparasjonen da å, men da blir den aldri ferdig Vær så snill å gi meg noen råd, hvis det er noe med problemet dere lurer på så spør Jeg kan ikke gjøre noe på pcen når skjermen blir svart Endret 29. april 2014 av YordleOnsteroids Lenke til kommentar
Sebstern Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Prøv en ny installasjon av Windows? Eller har du ikke kommet så langt at du kan konfigurere Windows? Er det noen pipelyder e.l.? Lenke til kommentar
Corna Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Lag en DVD/bootable USB med et image av WIndows på. Boot opp maskinen med denne, og se om du får komemt inn i Safe mode. Sjekk deretter event log. Har du installert noen programmer i det siste som kan fucke opp OS-et? Forsøkt å avinstallere dette og start på nytt i normal modus Windows 7, WIndows 8 ? Kan hende det lønner seg med en ny clean install av Windows Lenke til kommentar
E3 IceJJFish Skrevet 9. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2014 Hvordan skal jeg få gjort dette ?, jeg kan komme inn på den røde sida hvor det står MSI Z87.... Lenke til kommentar
E3 IceJJFish Skrevet 9. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2014 Det er altså når jeg trykker på del flere ganger, da kommer den røde siden opp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå