Gå til innhold

Humoristiske Tinder-bilder:

medlem-124997

Anbefalte innlegg

For min del kreves det ett temmelig unikt bilde på Tinder for å få en "like". Det være seg menn i kjole, ridende på bjørner, eller innfelt i saueskinn foran peisen med vin i hånda.

Del dine morsomste/snodigste/teiteste Tinderscreenshots!
(Og for guds skyld sensurer ansikt og navn)

Altså er dette ikke en tråd for å dele nakenbilder, eller rakke ned på noen, men for å dele bilder clearly publisert med ett glimt i øyet.

(Jeg har mange morsomme bilder jeg kunne delt, men jeg er usikker på om enkelte av dem er ment seriøse...)

Jeg starter med ett bilde av meg sjøl, hvor jeg jokker på ett Traktoregg, for å vise at også jeg har litt selvironi, og følger deretter opp med noen gullkorn mennene på mine trakter har lagt ut og som gjorde at de fikk en like fra meg.

Bjørnebildet er min soleklare favoritt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Forklarer hvorfor jeg ikke fikk match med deg :(

#harbarekjedeligebilder

:)

Har du fått meg opp på Tinder? :D jeg har allerede matchet med Henrik som er her inne! :D hahah!

Gjett om jeg ble forvirret.

Jenter jeg har fått opp har som regel bare selvhøytidelige bilder, ikke så mye å le av.

Har dog sett noen morsomme navn, "Fanny" :D

Lenke til kommentar

Har du fått meg opp på Tinder? :D jeg har allerede matchet med Henrik som er her inne! :D hahah!

Ja, gjorde det. Responsen lot vente på seg, hehe.

Jenter jeg har fått opp har som regel bare selvhøytidelige bilder, ikke så mye å le av.

Har dog sett noen morsomme navn, "Fanny" :D

Fanny er jo et relativt vanlig navn - men kan jo by på morsomheter på tur i engelsktalende land, selvsagt. Men likevel; en god kamerat av meg bodde i Fanny Street (!) i Cardiff ...

Lenke til kommentar
legger dem ikke ut her av hensyn til personvern.

Du sladder dem jo?:) De har jo alt basically "solgt" seg sjøl online allerede uansett?:)

Aaw nå får jeg dårlig samvittighet! Er det lenge siden? Kanskje du bare ikke har kommet opp til meg enda:)

Lenke til kommentar

legger dem ikke ut her av hensyn til personvern.

Du sladder dem jo? :) De har jo alt basically "solgt" seg sjøl online allerede uansett? :)

Aaw nå får jeg dårlig samvittighet! Er det lenge siden? Kanskje du bare ikke har kommet opp til meg enda:)

Trynet ditt dukket opp hos meg også. Husker jeg telte hvor mange ringdingringer du hadde i presentasjonen din. Endte med at jeg sang den i ren herribsensripsbuskerogandrebuskevekster-stil med varierende resultat.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Bruker-292501

Jeg fant ikke noen morsomme bilder blant dem kvinnelige tinder damene så satt heller innstillinga på å søke etter men, hehe ser ut som det er vi menn som poster alle slike tullete morsomme bilder ;) Sensurerte navn og ansikt som regelen sier

Haha lite smart å bruke et bilde der du kysser ei jente når du skal sjekke opp jenter ;)

Forklarer hvorfor jeg ikke fikk match med deg :(

#harbarekjedeligebilder

:)

Har du fått meg opp på Tinder?:D jeg har allerede matchet med Henrik som er her inne!:D hahah!
Har du fått opp meg på tinder? Jeg bruker samme bilde som jeg posta i bilde tråden:)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...