Fil Dasspapir Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Takk for alle jævlige diskusjoner - nok er nok, og andre som føler for å stri mot en overivrig moderatorgjeng må gjerne fortsette; jeg gidder ikke. Økende frustrasjon over moderatorer som manipulerer forumtråder orker jeg ikke å bry meg med, så da får heller noen andre som orker å la seg manipulere bidra med informasjon (vel, iallefall den som passerer moderator sensuren). Til de av dere som rekker å lese dette, dere er nok bare heldige - innlegget forsvinner nok snart.Over og ut. 4 Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Jeg aner ikke hvilken moderator eller hva slags moderering du klager over her, men det finnes flere måter å klage på moderatoravgjørelser på. Send en PM til Zeph, opprett en tråd under Klager på moderatoravgjørelser eller send en mail til [email protected]. -- Synd du ikke trives på forumet, vi kommer til å savne den høye kvaliteten du har på diskusjonene dine. Lambi-koder med dobbel bump Gratis vareprøver der du kaller folk for tulling 4 Lenke til kommentar
Fil Dasspapir Skrevet 29. april 2014 Forfatter Del Skrevet 29. april 2014 Synd du ikke trives på forumet, vi kommer til å savne den høye kvaliteten du har på diskusjonene dine. Lambi-koder med dobbel bump Gratis vareprøver der du kaller folk for tulling Ehhh??! Hva er det du sier?! Hvem f*** tror du at du er?! :@ Takk og farvel. Farvel til deg også, Flatlus! 2 Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Jeg aner ikke hvilken moderator eller hva slags moderering du klager over her, men det finnes flere måter å klage på moderatoravgjørelser på. Send en PM til Zeph, opprett en tråd under Klager på moderatoravgjørelser eller send en mail til [email protected]. Godt tips, men alle har fått med seg at det sjeldent funker. Lenke til kommentar
MathiasOslo Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Det er synd å miste folk, men sånn skjer. Ønsker deg lykke til videre. Får håpe at du kommer tilbake senere. 1 Lenke til kommentar
Fil Dasspapir Skrevet 29. april 2014 Forfatter Del Skrevet 29. april 2014 Får håpe at du kommer tilbake senere. Det kan du drømme om!! Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Ut fra førstepost virker det som om du har blitt velfortjent moderert. Lenke til kommentar
Fil Dasspapir Skrevet 29. april 2014 Forfatter Del Skrevet 29. april 2014 Ut fra førstepost virker det som om du har blitt velfortjent moderert. Ehhh???!! Når folk kaller meg dasspapir, er det rart jeg kaller folk tulling da, eller?! 2 Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Du har kalt deg selv dasspapir. Er det rart at folk kaller deg dasspapir da? 7 Lenke til kommentar
MathiasOslo Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Siden du er så hovmodig, så er det kanskje ikke så rart at dette skjer...?! Lenke til kommentar
Fil Dasspapir Skrevet 29. april 2014 Forfatter Del Skrevet 29. april 2014 Siden du er så hovmodig, så er det kanskje ikke så rart at dette skjer...?! Er du frekk?! Du har kalt deg selv dasspapir. Er det rart at folk kaller deg dasspapir da? Du er dasspapir! Vet du egentlig hva dasspapir er?! Lenke til kommentar
MathiasOslo Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Siden du er så hovmodig, så er det kanskje ikke så rart at dette skjer...?! Er du frekk?! Det kan du vurdere selv, men du er jammen meg aggressiv på de kommentarene dine. Lenke til kommentar
Fil Dasspapir Skrevet 29. april 2014 Forfatter Del Skrevet 29. april 2014 Det kan du vurdere selv, men du er jammen meg aggressiv på de kommentarene dine. Ja, det er du!! Lenke til kommentar
MathiasOslo Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Det kan du vurdere selv, men du er jammen meg aggressiv på de kommentarene dine. Ja, det er du!! I lige måte 1 Lenke til kommentar
Fil Dasspapir Skrevet 29. april 2014 Forfatter Del Skrevet 29. april 2014 I lige måte Ehhhh???!! Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Når du skal trolle, prøv ihvertfall ikke å være så åpenbar. Ellers kan jeg anbefale å få deg en fritidsaktivitet om du har så lite å gjøre på. 3 Lenke til kommentar
Fil Dasspapir Skrevet 29. april 2014 Forfatter Del Skrevet 29. april 2014 Når du skal trolle, prøv ihvertfall ikke å være så åpenbar. Ellers kan jeg anbefale å få deg en fritidsaktivitet om du har så lite å gjøre på. Du er faen meg dum.... Dum kan du være selv!! Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Når du skal trolle, prøv ihvertfall ikke å være så åpenbar. Bare ikke kall ham troll, for da får du advarselspoeng av en spesiell mod. Han er ivrig på det. 2 Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 *grabs popcorn* 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg