anonym123 Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Når jeg åpner gamle AutoCAD filer (2012) inn i AutoCAD 2015 kommer det opp mange linjer overalt. De går ikke ann å trykke på og vises heller ikke på plot men det er passe irriterende og vanskelig å tegne når alt jeg ser er bare masse linjer. Når jeg åpner filen i en 2012 versjon så er den helt vanlig igjen. Har noen opplevd dette før og har et svar på hvordan dette kan løses? Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 (endret) Du er i wireframe-modus. Om jeg ikke tar feil kan du klikke der det står "2D wireframe" og bytte til "Rendered" eller "3D" eller noe i den duren Endret 29. april 2014 av nicwillu Lenke til kommentar
anonym123 Skrevet 30. april 2014 Forfatter Del Skrevet 30. april 2014 Det funket faktisk! Har alltid tegnet streker i 2D wireframe før, rart dette plutselig ble et problem med nyeste versjon av CAD. Tusen takk! Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Det funket faktisk! Har alltid tegnet streker i 2D wireframe før, rart dette plutselig ble et problem med nyeste versjon av CAD. Tusen takk! Bare hyggelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå