Bruker-343442 Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Nei, det gjør jo ikke det. Men ble noen SS O en del "mmm show me more" Takker høyere makter for at jeg IKKE ser sånn ut! Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Nei, det gjør jo ikke det. Men ble noen SS O en del "mmm show me more" Takker høyere makter for at jeg IKKE ser sånn ut! La til han axelmathi som jeg sa og lata som om jeg var en jente (tok ikke bilde av noe avslørende) og han maste i evigheter om å se meg. Helt til han en dag skrev "vis BH eller truse ellers sletter jeg deg". Tok bilde av damas truse på gulvet. Han sletta meg, men la meg til igjen dagen etter Heter sturla123 forresten Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Jeg har deg på snap Banakrem. Han truet meg med det og. Har vært stilt en sund. Kanskje han har slettet meg? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Jeg har deg på snap Banakrem. Han truet meg med det og. Har vært stilt en sund. Kanskje han har slettet meg? Hva heter du da? Han sender ikke særlig mye lenger. Han jakta på alle vennene mine og venner av venninner kom liksom og spurte om hvem han var. Alle trodde jeg var venn med han Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Icemoon. Haha!!han satte deg vel i ett dårlig lyst Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 samt et eldre brødrepar fra Hedmark eller noe som henger her inne. Sexy Mann 29 og han andre fyren? Acribiaral Negredo? Så vanskelig er det da ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå