AnonymDiskusjon Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Hei, Greier ikke å få ned huden helt ned til roten på penisen. Tror ikke det er trang forhud jeg har, men for kort streng. Jeg får huden over penishodet, men ikke lenger ned mot ''roten'' da jeg føler strengen ikke går lenger. Lurer på hvordan det skal være å få ned huden helt ned på roten av penisen, da jeg er usikker på om det kan være trang forhud eller bare kort streng. Skal det være motstand eller skal ned bare gå rett ned? Takk for svar! Anonymous poster hash: 4db8f...fff Lenke til kommentar
Storøien Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Forhuden skal gå bak glansen og blottlegge denne ved ereksjon. Helt ned til roten skal den vel ikke gå. Det er mulig strengen er kort; blir hodet (glansen) vrengt når du har ereksjon og forhuden trukket bak hodet? Hadde vært mye enklere å bedømme om du hadde et bilde å vise. Lenke til kommentar
Studten Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 (endret) 1 Endret 30. april 2014 av Anonym1 Lenke til kommentar
Storøien Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Trang forhud er vel egentlig når du ikke kan dra forhuden bak glansen, men det finnes også flere mellomstadier og jeg mener du havner der. Om strengen skulle ryke så vær oppmerksom på at det kommer til å blø kraftig. Men la meg angripe saken fra en annen vinkel: Hemmer dette deg? Ved onanering eller samleie? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 29. april 2014 Forfatter Del Skrevet 29. april 2014 Ja, det hemmer . Blir ikke opptimalt. Skal gå til legen, men greit å vite litt før man drar til legen. Lest litt om hvordan ulike operasjonen gjennomføres. Men om det kun er strengen er det ikke så big deal, og løses med et enkelt inngrep. Derfor vil jeg vite mest mulig før en evt operasjon, slik at ikke for "mye" gjøres da! Anonymous poster hash: 4db8f...fff Lenke til kommentar
Storøien Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Det hender ofte at de anbefaler omskjæring, men gå for all del ikke med på det! Fjerning av forhud gjør at glansen tørker ut og gjør huden tykkere og mindre følsom. Jeg tror det i ditt tilfelle er snakk om å gjøre et lite snitt i forhuden slik at den blir løsere, jeg tror ikke det er strengen som er i korteste laget, men vanskelig å bedømme uten å ha sett det. Dette kan være så lite inngrep at det kan gjøres på legekontoret. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 29. april 2014 Forfatter Del Skrevet 29. april 2014 Det med at forhuden skal vrenge seg bakover når penis er erigert, hva om den ikke gjør det?Forhuden min blir liksom liggende over forhuden som om jeg ikke hadde ereksjon, og jeg får den kanskje akuratt under penishodet før det strammer noe jævlig rundt der ved strengen, er dette noe som kan løses uten inngrep? Tøyer da når jeg tar en håndjager av og til, men legen min hadde aldri hørt om dette med steroidekrem, og uten legens veiledning så er jeg litt usikker på om jeg tørr å ta i bruk dette? Er det noen som kan klare opp i dette for meg?Forresten, unnskyld for at jeg låner tråden din, TS. Anonymous poster hash: 5b07f...1e8 Lenke til kommentar
Storøien Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Forhuden lar seg utvide. Trekk den godt bak hodet i slapp tilstand og sørg deretter for at du får ereksjon som vil presse den ut. Men du må nok gjenta dette ofte (4-5 ganger om dagen) over tid (par måneder). Lenke til kommentar
War Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Steriodekrem gjør huden tynnere og dermed mer fleksibel. Det er vanlig å forsøke dette før en operasjon. Det er utallige tråder om dette og forlenge strengen som i realiteten betyr å flytte festet gjør et hvert sykehus. Det er viktig å få frem at det er av helsemessige grunner, sliter med å vaske ol. Det koster lett 10K og kan kjøpes uten å gå innom fastlegen på for eks aleris ol, men sender fastlegen anbefaling pga helsemessige grunner slipper du unna med en totalpris på 600kr. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. april 2014 Forfatter Del Skrevet 30. april 2014 Hvor lang skal strengen være? og hvor tøyelig (altså hvor lang kan den bli)? På meg er den så kort at når jeg har fått forhuden under glansen, og prøver å dra den lenger ned, så stopper det. Altså når jeg har fått forhuden under glansen å prøver å dra mer følger glansen etter ved strengen. Slik at glansen bøyer seg ned etter strengen. Huden skal jo bare gå rett ned etter det. Anonymous poster hash: 4db8f...fff Lenke til kommentar
Feh Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Strengen tåler en del, bare pass på at du ikke tar løpefart og prøver å presse deg inn i ei tørr mus, da blir det ofte smertefullt. Sørg for at det er godt og vått før du starter. Både strengen og forhuden tøyes og herdes ved noenlunde hyppig samleie og det blir raskt bedre. Om det plager deg på andre måter i tillegg (ved f.eks vask og onanering) bør du nok vurdere et inngrep, ja. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. april 2014 Forfatter Del Skrevet 30. april 2014 Takk for svar!, men hvor lang skal strengen være og hvor lang skal den bli? Som sagt vil ta et inngrep, men vil ikke bli omskjært heller. Det er uaktuelt! Føler man bør vite mest mulig, da det ikke er alle leger som vet alt, og anbefaler "feile" ting. Kunne noen også fortelle hvor lett forhuden skal kunne trekkes bak glansen, og videre ned derifra? Anonymous poster hash: 4db8f...fff Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 (endret) Hvor gammel er du? Prøv samleie/onani i ett par år før du gjør noe kirurgisk, så kjipt hvis det skjer noe feil Hvor langt ned du kan strekke den etter den ligger rett oppunder glans varierer, på meg kan jeg strekke ca 3-4 cm videre i erigert tilstand, altså ikke så langt, før jeg hadde samleie for første gang var det mer som 1-2 cm. Endret 30. april 2014 av Bruker-182691 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. april 2014 Forfatter Del Skrevet 30. april 2014 Har prøvd det, men er orker ikke å tenke på/ta hensyn til strengen/forhuden hele tiden. Vil bare vite hvordan ting skal være og føles først, før jeg gjør noe. Anonymous poster hash: 4db8f...fff Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. april 2014 Forfatter Del Skrevet 30. april 2014 Hvor gammel er du? Prøv samleie/onani i ett par år før du gjør noe kirurgisk, så kjipt hvis det skjer noe feil Hvor langt ned du kan strekke den etter den ligger rett oppunder glans varierer, på meg kan jeg strekke ca 3-4 cm videre i erigert tilstand, altså ikke så langt, før jeg hadde samleie for første gang var det mer som 1-2 cm. På meg går Ikke strengen ien mm en gang. Den stopper bom fast rett under glansen. Anonymous poster hash: 4db8f...fff Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. april 2014 Forfatter Del Skrevet 30. april 2014 Hva med forhuden da. Hvor lett skal den kunne trekkes under glansen, og derfra å videre ned? Skal det liksom være litt motstand, eller skal den gå silkefint ned over glansen, og videre ned. Anonymous poster hash: 4db8f...fff Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Hva med forhuden da. Hvor lett skal den kunne trekkes under glansen, og derfra å videre ned? Skal det liksom være litt motstand, eller skal den gå silkefint ned over glansen, og videre ned. Anonymous poster hash: 4db8f...fff Litt mer motstand men ikke merkverdig, det vil si etter du har tøyet den. Hvis det ikke er lenge siden du fikk den over glans har du ingenting å bekymre deg for, det tok ganske lang tid før jeg ble så elastisk som jeg er :-) Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2014 Google frenulum tying Skal til legen! Blir nok ikke ikke det jeg tror du foreslår?:O Anonymous poster hash: 4db8f...fff Lenke til kommentar
bornfree Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Jeg kutta strengen selv med nål og tråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå