Gå til innhold

Pris på røyk


KatrinaS

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Er det noen som vet hva en 30pk Paramount koster i Norge nå? Og hva koster en rullingspakke med papir? Pappa kjøper somregel røyk til meg i Sverige, men er tom, så må kjøpe selv nå... :-(

God anledning til å slutte å betale for å drepe seg selv da ;)

Lenke til kommentar

 

 

Er det noen som vet hva en 30pk Paramount koster i Norge nå? Og hva koster en rullingspakke med papir? Pappa kjøper somregel røyk til meg i Sverige, men er tom, så må kjøpe selv nå... :-(

God anledning til å slutte å betale for å drepe seg selv da ;)

Haha... Skjer ikke! Vil ikke slutte! :-)

Lenke til kommentar

 

 

Er det noen som vet hva en 30pk Paramount koster i Norge nå? Og hva koster en rullingspakke med papir? Pappa kjøper somregel røyk til meg i Sverige, men er tom, så må kjøpe selv nå... :-(

God anledning til å slutte å betale for å drepe seg selv da ;)

Haha... Skjer ikke! Vil ikke slutte! :-)

 

Hvorfor ikke?

Lenke til kommentar

Skal man kutte ut ting som tar livet av en så burde man forby alkohol og sukker i samme slengen.

Så lenge man er mentalt oppegående nok til å forstå mulige konsekvenser av sine handlinger og ikke påtvinger de andre så får folk gjøre som de vil.

Sant, tror det kunne være lurt å forby tilsatt sukker, når du ser på hvor mange liv den tar i verden. Langt, langt flere enn det som døde i 9/11 foreksempel. Det finnes nå flere overvektige enn undervektige her i verden.

 

Desverre er det ingen fornuftig politisk makt som vil gjennomføre dette., men dette vil forhåpentiglivs endre seg snart.

Endret av PgUp
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Er det noen som vet hva en 30pk Paramount koster i Norge nå? Og hva koster en rullingspakke med papir? Pappa kjøper somregel røyk til meg i Sverige, men er tom, så må kjøpe selv nå... :-(

God anledning til å slutte å betale for å drepe seg selv da ;)
Haha... Skjer ikke! Vil ikke slutte! :-)

Hvorfor ikke?

Fordi jeg er avhengig av røyk, klarer meg ikke uten mine rundt 30 om dagen! Har jorøyka fast siden jeg var 12! Også liker jeg røyk, og har ikke lyst å slutte! :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...