KatrinaS Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 (endret) Hva koster en petterøes blanding 3 på Narvesen? Og en prince rulle? Kan komme med pris i vanlig butikk og . Endret 29. april 2014 av BananLaks Lenke til kommentar
Fluffygirl Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Er det noen som vet hva en 30pk Paramount koster i Norge nå? Og hva koster en rullingspakke med papir? Pappa kjøper somregel røyk til meg i Sverige, men er tom, så må kjøpe selv nå... :-( Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Er det noen som vet hva en 30pk Paramount koster i Norge nå? Og hva koster en rullingspakke med papir? Pappa kjøper somregel røyk til meg i Sverige, men er tom, så må kjøpe selv nå... :-( God anledning til å slutte å betale for å drepe seg selv da Lenke til kommentar
Fluffygirl Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Er det noen som vet hva en 30pk Paramount koster i Norge nå? Og hva koster en rullingspakke med papir? Pappa kjøper somregel røyk til meg i Sverige, men er tom, så må kjøpe selv nå... :-( God anledning til å slutte å betale for å drepe seg selv da Haha... Skjer ikke! Vil ikke slutte! :-) Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Er det noen som vet hva en 30pk Paramount koster i Norge nå? Og hva koster en rullingspakke med papir? Pappa kjøper somregel røyk til meg i Sverige, men er tom, så må kjøpe selv nå... :-(God anledning til å slutte å betale for å drepe seg selv da Haha... Skjer ikke! Vil ikke slutte! :-) Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Skal man kutte ut ting som tar livet av en så burde man forby alkohol og sukker i samme slengen. Så lenge man er mentalt oppegående nok til å forstå mulige konsekvenser av sine handlinger og ikke påtvinger de andre så får folk gjøre som de vil. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 (endret) Skal man kutte ut ting som tar livet av en så burde man forby alkohol og sukker i samme slengen. Så lenge man er mentalt oppegående nok til å forstå mulige konsekvenser av sine handlinger og ikke påtvinger de andre så får folk gjøre som de vil. Sant, tror det kunne være lurt å forby tilsatt sukker, når du ser på hvor mange liv den tar i verden. Langt, langt flere enn det som døde i 9/11 foreksempel. Det finnes nå flere overvektige enn undervektige her i verden. Desverre er det ingen fornuftig politisk makt som vil gjennomføre dette., men dette vil forhåpentiglivs endre seg snart. Endret 13. mai 2014 av PgUp Lenke til kommentar
Fluffygirl Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Er det noen som vet hva en 30pk Paramount koster i Norge nå? Og hva koster en rullingspakke med papir? Pappa kjøper somregel røyk til meg i Sverige, men er tom, så må kjøpe selv nå... :-(God anledning til å slutte å betale for å drepe seg selv da Haha... Skjer ikke! Vil ikke slutte! :-) Hvorfor ikke? Fordi jeg er avhengig av røyk, klarer meg ikke uten mine rundt 30 om dagen! Har jorøyka fast siden jeg var 12! Også liker jeg røyk, og har ikke lyst å slutte! :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå