Zer0z Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 (endret) Når jeg trykker meg inn på Telefon->Tastatur for å slå et telefonnummer, så kommer tallet "52" opp hele tiden. Jeg må da viske ut det og skrive inn nr jeg skal ringe.. Skifter jeg tab til Logg eller en annen, og tilbake så står tallet 52 der igjen. noen som vet en fiks på dette? Endret 29. april 2014 av Zer0z Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 (endret) 52 uker i året .... 52 kort i en kortstokk ... 52 hvite tangenter på et piano ... Nei,Skudd i blinde men, jeg hadde jeg forsøkt først tømme app data fra dialeren først og fremt. Gå inn på programstyring og bla deg ned til telefon og oppringer. Begge har et blått telefonrør icon ved siden av seg hos meg hvertfall, mulig det vil være grønt hos deg. Innstillinger -> Programstyring -> Alle (fane) -> Telefon / Oppringer Trykk på både telefon og oppringer og velg fjern data. Restart telefonen og se om problemet er løst, ellers er jo ofte en full fabrikknullstilling en problemløser. Endret 29. april 2014 av esoteric Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 29. april 2014 Forfatter Del Skrevet 29. april 2014 Innstillinger -> Programstyring -> Alle (fane) -> Telefon / Oppringer Trykk på både telefon og oppringer og velg fjern data. Restart telefonen og se om problemet er der. Yupp. Fortsatt der Kanskje det er et tegn på noe ? :O telefonen er jo trossalt over 52uker gammel nå 1 Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 (endret) Da er ikke så godt og si, men om du ikke ønsker forsøke en full nullstilling av telefonen så kan man også bytte ut hele dialer/oppringer appen med en ny en. Dialer+ er f.eks et ganske populært alternativ, eller KK Dialer som er inspirert av den som kommer med Android fra og med KitKat versjonen, så har man også Dialapp og sikkert mange fler. Endret 29. april 2014 av esoteric Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Kan det være country code som er satt til 52? i telefonappen gå inn på innstilliger additional settings (eller noe sånt) og så country code ( eller noe sånt) Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 29. april 2014 Forfatter Del Skrevet 29. april 2014 Kan det være country code som er satt til 52? i telefonappen gå inn på innstilliger additional settings (eller noe sånt) og så country code ( eller noe sånt) det var nok det ja takk:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå