Arve28 Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Hvis jeg vil kjøre reperasjon av windows. Kan jeg stå i win xp å så sette i CD som sier intall windows XP? Eller må jeg sette bios til å boote CD og så restarte maskinen med CD inni å starte derfra. Når jeg har raid. Må jeg da trykke F6 et sted og kjøre denne raiddriveren? Hvor er dette og kan jeg kjøre driveren fra en annen Harddisk? Kan jeg stille strip størelsen fra 64 og til noe større etter at winxp er ferdig. Er det andre ting jeg bør vite om. Takk. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 First boot CD i bios, trykk boot fra cd når POSTEN er ferdig, > kjør full install helt til du kommer til et SPM om å reparera, installere eller exit, svar reparere, OK ? Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2003 Takk. Nå har jeg fått repair win xp. Men det skjedde noe rart. Etter jeg hadde trykket F6 for raid. Så kom aldri dette opp med å legge inn drivere. Nesten på slutten ble jeg bedt om å legge inn en registreringskode. Så gikk det en stund. Maskinen restartet og Det svarte bildet med windows xp profesional komm opp med Please wait under. Så ble skjermen helt sort og jeg hørte musikk. Alt virket helt låst. Så ingen ting på skjermen. Måtte restarte manuelt. Hva kan ha gått galt? Må ha i winxp CD i CDrom for at maskinen skal restarte. Jeg satt first boot i bios til HDD-0, men når den så restartet så kom sort skjerm med winxp pro hvor det løper en "teller" over skjermen. Etter en liten stund stoppet denne ogden ville ikke fortsette. Måtte restarte og så kom den inn på et sted som sier kjør windows normaly. Dette har skjedd hver gang. Virker som oppstart og logge inn på PC tar mye lengre tid nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå