Zepticon Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Mitt Corsair Vengance 2000 Headset knakk i festet til ene øreklokka her om dagen. Det var 1,5år gammelt og pent brukt, så regnet med at det ikke skulle være noe problem å få det på garantien, da dette er en "vanlig" problem på disse.Etter en kjapp mail til Dustin fikk jeg svar fra en kundebehandler som kunne fortelle meg at de var klar over problemer, og spurte om jeg kunne sende noen bilder. De ble sendt på mandags morgen, og nå nettopp fikk jeg kvittering på erstattningsprodukt: Vengance 2100.Strålende fornøyd med Dustin! Nytt og bedre headsett i retur, og ingen krangling eller tidkrevende "send inn det gammle så vi får sjekket det". 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå