Gå til innhold

Skryt til Dustin ifb med reklamasjon.


Anbefalte innlegg

Mitt Corsair Vengance 2000 Headset knakk i festet til ene øreklokka her om dagen. Det var 1,5år gammelt og pent brukt, så regnet med at det ikke skulle være noe problem å få det på garantien, da dette er en "vanlig" problem på disse.

Etter en kjapp mail til Dustin fikk jeg svar fra en kundebehandler som kunne fortelle meg at de var klar over problemer, og spurte om jeg kunne sende noen bilder. De ble sendt på mandags morgen, og nå nettopp fikk jeg kvittering på erstattningsprodukt: Vengance 2100.

Strålende fornøyd med Dustin!

Nytt og bedre headsett i retur, og ingen krangling eller tidkrevende "send inn det gammle så vi får sjekket det".

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...