ProphetSe7en Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Trenger etter hvert ny støvsuger, og som med alt annet er det en stor jungel å velge imellom. Om den er poseløs eller ikke spiller liten rolle. Det jeg ønsker er bra rekkevidde, at den kan betjenes i fra håndtaket og at den får opp dritten i fra gulvet på en bra måten. Jeg ønsker ikke bruke en formue på dette, og dukket over dette tilbudet via en annonse på nett og lurer derfor på om dette er ett bra kjøp eller ikke. http://dingsy.no/samsung-poselos-stovsuger.html Vanligvis sjekker jeg priser og erfaringer i fra andre nettbutikker, men finner ingen andre som har denne modellen. Så vil dette være ett bra kjøp prisen takk i betraktning? Ønsker å holde meg under 1500 av den enkle grunn at dette egentlig er det siste jeg har lyst å bruke penger på. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Spesifikasjonene så jo meget bra ut, poseløs og med Hepafilter. Kun 39,- i frakt. Fikk lyst på den selv Lenke til kommentar
vidor Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Virker som et godt kjøp. 2 KW motor, gode børster, HEPA filter, håndtakskontroll, poseløs, effektiv og gode reviews. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 29. april 2014 Forfatter Del Skrevet 29. april 2014 Hmm. Er veldig usikker på om jeg skal slå til eller ikke på denne. Lenke til kommentar
BareGjest Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Jeg hadde poseløs en stund og fant ut at det var noe herk. Sikkert forskjellige løsninger ute og går, men på den jeg hadde var det en trasig jobb å få tømt den. Hold et øye med elkjøp.no i helgene, de pleier å ha mye hvit- og brunvarer på prispresser kampanjen sin i helgene. Mener at de støtt og stadig har støvsugere satt ned ganske bra i pris i løpet av helga. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Du får neppe noe særlig bedre til den tilbuds-prisen. Det er mye for pengene i tillegg til at det er en god støvsuger. Til en tusenlapp får du normalt noe som er langt dårligere. Betalte vel 990 kr for en 1 KW som ikke hadde HEPA og som bruker poser. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 29. april 2014 Forfatter Del Skrevet 29. april 2014 Ja var med hensyn til prisen jeg lurte på om dette var ett bra kjøpt. Jeg er ikke i tvil om at jeg finner bedre maskiner, men da til hvilken pris? Jeg slo nå like godt til. Nå har jeg angreretten å støtte meg på om det skulle være ett dårlig kjøp, eventuelt forflytte den ut på hytten og kjøpe ny her hjemme. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 (endret) Denne kunne vært et alternativ, 2400W 699,- http://www.elkjop.no/product/hjem-og-husholdning/stovsuger-og-rengjoring/CEPOWER24/aeg-stovsuger-cepower24 Endret 29. april 2014 av Bond007 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Elkjøp pleier å ha gode tilbud i blant. Det som er litt spesielt med Elkjøp er at de kan få produsert varer på egen spesifikasjon. De stripper ofte ned produkter for å få ned prisen. F.eks på PC'er vet jeg at de har fjernet cache. Viktig å ta alle faktorene med i betraktning når man gjør vurderinger. Du får som regel det du betaler for, men du kan også være heldig å få gode produkter til en kunstig lav lokkepris for å få kunder i butikken slik at selger kan oppselge til noe dyrere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Jeg har hatt EN poseløs støvsuger, og det blir lenge til neste. Den mistet sugeevnen når det var bare litt støv i oppsamlereen, og den hadde langt høyere støynivå enn andre støvsugere. Den gikk på dynga, og ble erstattet av en vanlig posestøvsuger fra Miele. Husker ikke hvilket merke det var, mulig andre merker er bedre. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 29. april 2014 Forfatter Del Skrevet 29. april 2014 (endret) Har vært skeptisk til poseløse jeg også, men vi får se hvordan det går her. Det som taler i mot den fra AEG er lengden på ledningen og at den ikke har kontrollpanel på håndtaket. Greit å kunne justere effekt, samt av/på direkte på håndtaket. Den jeg har nå har 12 meter arbeidsradius, og da slipper jeg akkurat å bytte stikkontakt under bruk. Ser at Samsungen har det samme Hvordan den automatiske funksjonen fungerer med hensyn til effekt under bruk er jeg litt spent på, men den kan jo justere manuelt om det heller er ønskelig. Visstnok vant den i fra Samsung en eller annen test for poseløse støvsugere også, så jeg satser på at alle i hjemmet blir fornøyd med dette kjøpet. Det er tross alt bare en støvsuger, så hvor missfornøyd kan en faktisk bli? Endret 29. april 2014 av kreps79 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Om poseløs fungerer eller ikke kommer helt an på designet. Før var det i alle fall stor forskjell på sentralstøvsugere levert av Foma og Beam. Foma mistet ikke effekten på samme måte som Beam når den begynte å bli full. Multikammer-designet på Samsungen er nok ingeniørmessig et godt trekk for å beholde sugeevne. Den er også ganske stillegående om du ser på dB-tallet og sammenligner det med posestøvsugere med lignende sugeevne. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Jeg kjøpte en poseløs Hoover for en stund siden, og ettersom jeg pusser opp går det en den uvanlige ting inni der. Sagflis, betong-biter, spiker, små tre-biter, vanlig støv, osv. den fungerer like bra. Å tømme den tar ca 2 sekunder, så jeg har ikke latt den gå full enda. Så, det spørs på design ja om det fungerer eller ikke med poseløs støvsuger, men jeg ble ihvetfall positivt overasket ift. med pose... Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 30. april 2014 Forfatter Del Skrevet 30. april 2014 Kan slenge inn en liten oppdatering her når den er mottatt og testet noen ganger. Ble sendt i dag så burde være her i starten av neste uke tenker jeg. 34,- kroner i frakt for en pakke på 6 kg må jeg si er helt greit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå