Serpentbane Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 I alle tilfeller finnes det mer enn nok gode spill på alle tre plattformer til at man klarer å fokusere på mer enn en. Men hvor mange nye bra spill er det pr måned? Å slenge ut noen hundre drittspill til WP og Android betyr ikke at de er verdt å nevne. Kvalitet over kvantitet. Jeg har ikke tallet, men det lages mange gode spill til WP som er verdt å nevne. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Da kan vi diskutere det videre neste måned, når denne diskusjonen begynner på nytt igjen. Tro meg. 3 Lenke til kommentar
Fredrik7le86 Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 jeg er så syinsykt gla jeg plukket opp en iPad mini Retina for ett par måneder siden. Den er den perfekte handheld konsollen med KOTOR, GTA, Heartstone jeg har både PS Vita og 3DS men har foredratt ipaden till HH gaming i det siste Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Da kan vi diskutere det videre neste måned, når denne diskusjonen begynner på nytt igjen. Tro meg. Akkurat det tviler jeg ikke på et sekund... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå