endrebjo Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 trenger 256 mb ram til en barton cpu. Hva skal jeg velge. helst til litt overklokking, effektivitet og stabilitet. Lenke til kommentar
Ohord Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Dette er jo feil post da, men tilbake til topic. Corsair minne er jo veldig bra, men koster en del. TwinMOS minne er også bra, og koster en del mindre. Hva du vil velge er jo opp til deg. TwinMOS 256 m/ Winbond PC3200 er ganske bra, i forhold til pris. Lenke til kommentar
Calm Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Har god erfaring med TwinMOS. Med Winbond moduler skal de visst bli ganske gode til overklokking. Men til hardcore overklokking tror jeg Corsair eller Geil vil være de beste brikkene... Lenke til kommentar
enden Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Har god erfaring med TwinMOS. Med Winbond moduler skal de visst bli ganske gode til overklokking. Men til hardcore overklokking tror jeg Corsair eller Geil vil være de beste brikkene... Kan ikke du forklare hva Winbond er? Lenke til kommentar
Calm Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Winbond er en Taiwan basert produsent av bl.a. halvlederelektronikk, deriblandt brikker for DDR SDRAM-moduler. Når noen snakker om Winbond i sammenheng med minne, refereres det som regel til moduler produsert av TwinMOS med brikker fra Winbond. TwinMOS lager også moduler med egne brikker, men de med Winbond har vist seg å ha ganske gode overklokkingsegenskaper. Lenke til kommentar
okidoki Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Er en meget bra tråd her på forumet som du bør sjekke: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=131819 Lenke til kommentar
andnet Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 på denne testen ser det ut som at faktisk TwinMos 3200 yter bedre en TwinMos 3200 m/Winbond.. stemmer det? ikke store forskjellen, men 470 mhz Sisoft`ne var bittegrann høgre på TwinMos 3200 uten winbond Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 på denne testen ser det ut som at faktisk TwinMos 3200 yter bedre en TwinMos 3200 m/Winbond.. stemmer det? ikke store forskjellen, men 470 mhz Sisoft`ne var bittegrann høgre på TwinMos 3200 uten winbond Testen er rett den måtte faktisk kjøre den flere ganger for å vere sikker :wink: Lenke til kommentar
andnet Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 ok, det finner jeg litt forvirrende %) btw compliments to the chef (Snekker`n) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå