j-- Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Det som er sykt er at noen ønsker å putte dette i kroppen.. </moralsk preken> 2 Lenke til kommentar
Fluffygirl Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Det som er sykt er at noen ønsker å putte dette i kroppen.. </moralsk preken> Blæ...! :-P Sykt godt vettu! Må ha det, bare må ha det! 40 om dagen! :-) Men det blir sinnsykt dyrt med norske priser! :-P Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Røyk finnes ikke godt Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Røyk er ikke dyrt i Norge, vi tjener flesk.. dessuten er det ikke sundt for oss, så det er bare bra at de setter opp prisen slik at de som ikke "klarer" å kaste røyken en dag må pga de ikke har råd. Lenke til kommentar
Fluffygirl Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Røyk er ikke dyrt i Norge, vi tjener flesk.. dessuten er det ikke sundt for oss, så det er bare bra at de setter opp prisen slik at de som ikke "klarer" å kaste røyken en dag må pga de ikke har råd. Gla det er billigere røyk i Sverige og Danmark jeg da! For jeg vil ikke slutte! Elsker røyk! :-) Lenke til kommentar
Fluffygirl Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Røyk finnes ikke godt Jo, røyk er godt! Jeg elsker røyk, og kan ikke tenke meg å slutte! Det er altfor digg! :-) Lenke til kommentar
j-- Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Fint for deg. Synd for familien din, når du dør av kols når du er 50. Jeg har møtt kjederøykere med kols, som synger på siste verset. De er ikke like fornøyd med røyken som de en gang var. 1 Lenke til kommentar
Fluffygirl Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Jaja... Men jeg har møtt mange som har vært storrøyker hele livet, og blitt gamle også! :-) Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Jaja... Men jeg har møtt mange som har vært storrøyker hele livet, og blitt gamle også! :-) https://yourlogicalfallacyis.com/anecdotal Example: Jason said that that was all cool and everything, but his grandfather smoked, like, 30 cigarettes a day and lived until 97 - so don't believe everything you read about meta analyses of methodologically sound studies showing proven causal relationships. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Jaja... Men jeg har møtt mange som har vært storrøyker hele livet, og blitt gamle også! :-) Så hvis jeg gir deg en revolver med 5 kuler i så trekker du av? Slapp av, det finnes jo de som har overlevd det! Lenke til kommentar
Fluffygirl Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Jaja... Men jeg har møtt mange som har vært storrøyker hele livet, og blitt gamle også! :-) Så hvis jeg gir deg en revolver med 5 kuler i så trekker du av? Slapp av, det finnes jo de som har overlevd det! Tullete! Det er jo ikke det samme! Får jo ikke noe nytelse og godt ut av en revolver! Men røyk derimot, det er godt! :-) Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Jo det er det. Du KAN leve til du blir 97 år gammel, men mest sannsynlig kreperer du rundt 55 år mens du drar rundt en oksygentank etter å ha pådratt deg kols og er en byrde for hele samfunnet de siste miserable årene du har igjen.Kos deg med røyken! Lenke til kommentar
Fluffygirl Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Jo det er det. Du KAN leve til du blir 97 år gammel, men mest sannsynlig kreperer du rundt 55 år mens du drar rundt en oksygentank etter å ha pådratt deg kols og er en byrde for hele samfunnet de siste miserable årene du har igjen. Kos deg med røyken! Ja, huff og huff! Skummel tanke, men men, jeg koser meg med røyken jeg! :-) Koser meg med den første røyken fra dagens tredje pakke nå! Deilig med ferie og billig røyk! 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 Det som er sykt er at noen ønsker å putte dette i kroppen.. </moralsk preken> Enig med deg. Det som er sykt er at noen ønsker å putte dette i kroppen.. </moralsk preken> Blæ...! :-P Sykt godt vettu! Må ha det, bare må ha det! 40 om dagen! :-) Men det blir sinnsykt dyrt med norske priser! :-P Wow 40 røyk om dagen er mye, før jeg slutet å røyke hade jeg smerter i bryste å hjerte røyken sørget for det, jeg røyket nesten like mye som du. er glad for jeg sluttet å røyke ps jeg har ikke mot røykere men plz slutt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå