Kv84 Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Hva koster en 20 pk med Kent White på bensinstasjonen? Lenke til kommentar
Kv84 Skrevet 29. april 2014 Forfatter Del Skrevet 29. april 2014 Alt for mye. Akkurat hva jeg lurte på, om det kostet for lite, eller for mye! Lenke til kommentar
Kv84 Skrevet 29. april 2014 Forfatter Del Skrevet 29. april 2014 Rundt 105,-. Pris på røyk må ha gått opp noe ekstremt! Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Haha, for 105kr kan du kjøpe 13 20packs på 7/11 her i Manila. 1 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Rundt 105,-.Pris på røyk må ha gått opp noe ekstremt! Dette er kioskpris, butikkpris ligger fortsatt under hundrelappen (98,-). Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Rundt 105,-.Pris på røyk må ha gått opp noe ekstremt!Dette er kioskpris, butikkpris ligger fortsatt under hundrelappen (98,-).Hva koster en petterøes blanding 3 på Narvesen?Og en prince rulle? Kan komme med pris i vanlig butikk og . Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Røyker ikke rullings, så aner ikke. Lenke til kommentar
Cowboy33 Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 En kartong Prince koster ca kr500,- i Sverige! Det blir da en 50-lapp for pakka! :-) Man får også røyk til 39,- pr pakke, men ikke så bra som Prince! Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 For de interesserte:https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1414116 Lenke til kommentar
Fluffygirl Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Prisen på røyk i Norge er helt sinnsykt! Heldigvis har jeg Sverige i nærheten, så pappa handler til meg der! :-) Det hender jeg må kjøpe her hjemme i Norge hvis jeg går tom, og det svir i lommeboka! Blir helt kvalm av å måtte betale en hundrelapp for en pk røyk! Lenke til kommentar
Fluffygirl Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Prisen på røyk i Norge er helt sinnsykt! Heldigvis har jeg Sverige i nærheten, så pappa handler til meg der! :-) Det hender jeg må kjøpe her hjemme i Norge hvis jeg går tom, og det svir i lommeboka! Blir helt kvalm av å måtte betale en hundrelapp for en pk røyk! Er det forresten noen som vet hva en 30pk Paramount koster i Norge nå? Og hva koster en rullingspakke med papir? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Prisen på røyk i Norge er helt sinnsykt! Heldigvis har jeg Sverige i nærheten, så pappa handler til meg der! :-) Det hender jeg må kjøpe her hjemme i Norge hvis jeg går tom, og det svir i lommeboka! Blir helt kvalm av å måtte betale en hundrelapp for en pk røyk!Er det forresten noen som vet hva en 30pk Paramount koster i Norge nå? Og hva koster en rullingspakke med papir?Paramount 30pk koster ca 114 Rullingspakke koster 210 og papir koster 17kr. Lenke til kommentar
Kv84 Skrevet 19. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2014 Sparer en del i Sverige, men må betale for bensinen begge veier, men turen er en fin ting og gjør det gjerne igjen. Er det billig røyk i. Danmark, og andre land? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Sparer en del i Sverige, men må betale for bensinen begge veier, men turen er en fin ting og gjør det gjerne igjen. Er det billig røyk i. Danmark, og andre land?Danmark er enda billigere igjen. De satt faktisk ned prisen. Lenke til kommentar
Kv84 Skrevet 19. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2014 Sparer en del i Sverige, men må betale for bensinen begge veier, men turen er en fin ting og gjør det gjerne igjen. Er det billig røyk i. Danmark, og andre land?Danmark er enda billigere igjen. De satt faktisk ned prisen.Så bra, ønsker å ta danskebåten og dra en tur til Danamark i sommer eller til høsten. Vet du ca prisen? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Sparer en del i Sverige, men må betale for bensinen begge veier, men turen er en fin ting og gjør det gjerne igjen. Er det billig røyk i. Danmark, og andre land?Danmark er enda billigere igjen. De satt faktisk ned prisen. Lenke til kommentar
Fluffygirl Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Sparer en del i Sverige, men må betale for bensinen begge veier, men turen er en fin ting og gjør det gjerne igjen. Er det billig røyk i. Danmark, og andre land? Kom akuratt hjem fra ferie i Danmark nå, og der kosta en 20 pakk Prince 44,- danske... Det var billigere røyk og, ned i rundt 37,- pr pakke! Det er en mer passe pris enn det vi har i Norge syns jeg! Men best var det på båten mellom Danmark og Sverige, der kosta 20 Prince 39,- svensk kroner! Sånn skulle det vært her og! :-) Lenke til kommentar
Fluffygirl Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Prisen på røyk i Norge er helt sinnsykt! Heldigvis har jeg Sverige i nærheten, så pappa handler til meg der! :-) Det hender jeg må kjøpe her hjemme i Norge hvis jeg går tom, og det svir i lommeboka! Blir helt kvalm av å måtte betale en hundrelapp for en pk røyk!Er det forresten noen som vet hva en 30pk Paramount koster i Norge nå? Og hva koster en rullingspakke med papir?Paramount 30pk koster ca 114 Rullingspakke koster 210 og papir koster 17kr. Ja, fant det ut selv, når jeg var tom for svenskerøyk for en stund siden... Helt sykt at det skal være så dyrt i Norge! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå