Gunfreak Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Føler det er lenge siden jeg har spilt et godt Sci fi shooter. Denne sjangeren pleide jo å være stor, ofte AAA titler og ofte de som viste den nyeste og beste grafikken. Gått grundig gjennom steam og fant ikke noe interesant, Lenke til kommentar
kremt Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Skal du spille SP eller MP Online? Og hva har du spilt av slikt før? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. april 2014 Forfatter Del Skrevet 28. april 2014 Single player Har jo spillt det meste De siste Sci fi shooterne jeg har spilt er vel Farcry blooddragon, Shadow warrior og det horrible Colonial marines. Ser helst etter FPS ikke 3PS eller cover based saker. Eldre spill er Duke nukem, doom 1.2.3, FEAR, AVP, Rage(som jeg ikke likte i det hele tatt) rise of the triad osv Lenke til kommentar
kremt Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Borderlands serien er ganske bra, dette er litt RPG også Dead Space 1-2-3 Mass Effect 1-2-3 Deus Ex (veldig bra) PortalBioshock serien Du har sikkert spilt alle disse, uansett så nevner jeg de nå. Av disse har jeg spilt BL2 (kjøper du GOTY får du et spill med MYE innhold), Deus Ex HR og Rage som du nevner (dette likte jeg ganske godt, litt som BL2 egentlig. Dårlig teknisk, sinnsyk våpenfølelse, bob-bob historie). 1 Lenke til kommentar
1969 Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 System Shock 2 hvis grafikken ikke betyr så mye. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 (endret) Om Metro 2033 og Last Light kan defineres som sci-fi så anbefales ihvertfall begge på det sterkeste Eller evnt: http://www.gamer.no/artikler/lyst-pa-et-nytt-dypdykk-i-tsjernobyl-sonen/159426 Endret 29. april 2014 av Thoto79 1 Lenke til kommentar
Eppelsin Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Serious Sam 3 Consortium Forholdsvis forskjellige spill, den første mye mer shooter enn den andre, men bare slenger ut et par forslag. Eller hva med Half Life 2 med Cinematic Mod? Om grafikk ikke betyr så mye #2, så kanskje Chaser. Fra 2003, men jeg fant den først ganske nylig selv. Men desverre klarte jeg ikke "head-bobbinga", så jeg måtte bare slutte å spille. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 half life spillene, metro spillene, bio shock spillene, mass effect spillene, FEAR jah, men du har vel rørt de fleste av disse vil jeg tippe, ser mange andre nevner disse samt andre spennende spill Lenke til kommentar
Abou Baldiaby Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Bulletstorm Støttes. Anbefaler også: Singularity Vanquish Transformers: War For Cybertron Transformers: Fall of Cybertron Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Hard Reset likte jeg veldig godt. Det er en fast paced Cyberpunk FPS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå