Gå til innhold

[Løst] NetCom Kontakt, 1000 kr på saldo, går ut på torsdag, får ikke fylt på, vurderer ny operatør.


Anbefalte innlegg

Jeg har tydeligvig et gammelt/utgått abb. Det står iallefall lista sånn på Min Side på Netcom sine sider.

 

Litt forhistorie. Jeg har tidliere hatt et abb, YoungTalk eller noe lignende, hvor 200 kr ble overført over til neste måned. Vel, jeg brukte og bruker ikke mobilen noe særlig, så de pengene hopa seg opp. Til slutt så ville jeg ikke betale noe per måned og ringte til de. Spurte første om å oppgjøre abbet og overføre pengene til bankkonto. Men da satte de seg på bakbeina, og overførte det heller til Kontaktkort. Vel, et år senere, her er jeg.

 

Jeg antar at det som skjer, hvis jeg ikke fyller på kortet innen torsdag, 1. mai, er at de tar pengene og sletter nummeret.

 

Målet mitt er å betale null kroner per måned, men det ser nesten ut som at NetCom ikke tilbyr dette lengre? De har to sånne på sida si, men med liten skrift (popup) tilsier at det er 99 kr per måned. Og hvis DET er det eneste de tilbyr...

 

Jeg har prøvd å fylle på kortet, men får alltid feilmelding om det ikke er avtale tilknyttet nummeret... ReFill virker visst ikke for meg.

 

Jeg har sett på Onecall og TalkMore, og ser ut som at Onecall er hakket billigere (og hakket rensligere nettside). Det ser ut som de tilbyr 0 kr per måned og jeg finner ikke liten skrift. Det står at jeg kan bestille de, velge å beholde nummeret og "alt skjer automatisk". Spørsmålet er hvor automatisk det er. Overføres de 1041 kronene også? Isåfall, så er jeg en ny kunde!

 

Noen som vet noe om dette? NetComs og deres policy, Oncecalls overføring av kunde. Jeg er usikker på om jeg skal ringe Netcom Kundeservice eller Onecall. Håpte at noen av dere kunne hjelpe meg :)

Endret av MRN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...