Earendil Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Sitter her og prøve å hoste på et LAN. Jeg lager en game og det går helt fint, MEN når noen trykker refresh på listen over LAN Games, så detter jeg ut. Kommer en feilmelding som det er noe "net" i. Noen som veit hva jeg skal gjøre? Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 "net send pack error no error" Fiks på IP adressene. Slik, 196.0.0.x (x et forskjellig nummer for hver maskin). Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2003 Setter alle på automatisk. Funker ikke da, men når jeg setter en fast IP skal det gå? Lenke til kommentar
Crinos Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Automatisk funker kun om du har DHCP server i netverket ditt. Har du ikke en DHCP, eller ikke vet hva DHCP er. så setter du manuell IP på maskinene i netverket. Begynn med 192.168.ccc.ddd ccc - kan være et tall mellom 0-254 men må være likt på alle maskiner. ddd - kan være et tall mellom 1-254 og må være ULIKT på alle maskiner. To klassiske er 192.168.0.ddd eller 192.168.100.ddd Lykke til! Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Hvorfor kan jeg ikke hoste i CS? Godt spørsmål - Morten Harket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå