FelixKalle Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Hei, jeg har et lite problem med Steam. Jeg så etter tilbud på spill, og så så jeg at det var dagstilbud på Steam. Det kostet egentlig 19,99, men ble satt ned til 3,99 kun på dagstilbud. Spillet heter Sleeping Dogs. Etter at jeg hadde kjøp og installert spillet, og trykket på start knappen kom det opp en Norman tekstboks(Antivirusprogram(, der det sto at det har blitt funnet en trojansk hest som har blitt flyttet til karentene. Så prøvde jeg å trykke på start spill igjen, men så står det (Kunne ikke starte spill (mangler kjørbar fil). Trenger gode svar. Burde jeg av installere dette spillet siden det var virus i det, eller har jeg blitt svindlet. Jeg bruker Windows 8, men har lest at spillet funker bra for det Heldigvis var det bare salgspris på 3,99 Euro, som er cirka 33 kroner i norske Lenke til kommentar
Stian838 Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Viss du kjøpte det og lasta det ned igjennom Steam-klienten så burde dette ikkje vere eit virus.Du kan prøva å høgreklikka på spelet i biblioteket -> egenskaper -> lokale filer -> bekreft integriteten for spillbufferdette burde lasta ned alle filer som eventuelt manglar. Lenke til kommentar
oddeh Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Du er helt sikker på at det faktisk var steam og ikke en side som utgav seg for å være de? Lenke til kommentar
FelixKalle Skrevet 28. april 2014 Forfatter Del Skrevet 28. april 2014 (endret) Du er helt sikker på at det faktisk var steam og ikke en side som utgav seg for å være de? Jeg er 100% sikker på at det var Steam, har kjøpt 20 andre spill som funker helt fint , så jeg er helt sikker på at det er Steam Endret 28. april 2014 av FelixKalle Lenke til kommentar
FelixKalle Skrevet 28. april 2014 Forfatter Del Skrevet 28. april 2014 Viss du kjøpte det og lasta det ned igjennom Steam-klienten så burde dette ikkje vere eit virus. Du kan prøva å høgreklikka på spelet i biblioteket -> egenskaper -> lokale filer -> bekreft integriteten for spillbuffer dette burde lasta ned alle filer som eventuelt manglar. Det funket fortsatt ikke Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Du er helt sikker på at det faktisk var steam og ikke en side som utgav seg for å være de? Jeg er 100% sikker på at det var Steam, har kjøpt 20 andre spill som funker helt fint , så jeg er helt sikker på at det er Steam Så bare for å være helt sikker så er det fra steampowered.com/steam-klienten du har kjøpt ifra? Du må bare fortelle Norman at det ikke er et virus med å fjerne det fra karantene, og dermed gjør det Stian nevnte ovenfor Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Du må nok gjøre et unntak for denne filen i antiviruset ditt. Hender de fjerner filer som de tror er trusler selv om det ikke er det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå