Gå til innhold

Ingen Nav-utbetaling idag?

Reptilia

Anbefalte innlegg

Bruker å sende meldekort på lørdagene og få dagpengene utbetalt på mandagen etter.

Når jeg logger inn på Nav står det bare "Klar til beregning". Vanligvis står det oppført den summen jeg skal få utbetalt tidlig på mandagsmorgenen også får jeg utbetalt pengene rundt klokken 14:30-15:00. Er det flere som ikke har fått penger fra Nav idag?

Endret av Reptilia
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bruker å sende meldekort på lørdagene og få dagpengene utbetalt på mandagen etter.

Når jeg logger inn på Nav står det bare "Klar til beregning". Vanligvis står det oppført den summen jeg skal få utbetalt tidlig på mandagsmorgenen også får jeg utbetalt pengene rundt klokken 14:30-15:00. Er det flere som ikke har fått penger fra Nav idag?

Tror det er best og ringe NAV på det, telefon nummer kan du finne her: https://www.nav.no/om+nav/kontakt+oss

Lenke til kommentar

Tror det er best og ringe NAV på det, telefon nummer kan du finne her: https://www.nav.no/om+nav/kontakt+oss

Det er stengt.

Begynner å lure på om det kan være fordi det har vært påske og 3 helligdager. Kanskje jeg må vente 3 virkedagerdager ekstra før man får utbetalt pengene..?

Lenke til kommentar

Beregningen skjer maskinelt.

Er det de første som sender meldekort som blir prioritert? Vanligvis sender jeg meldekort fra lørdagsmorgenen og får pengene på mandag men denne gangen ventet jeg til klokka 22:00 igår kveld med å sende inn meldekortet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...