Pallantir Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Jeg vurderer å ta inn en mellomtung sykkel fra utlandet, men siden den er 25 kw, ikke 35, som de kan være nå, betyr det at den vil være vanskelig å få soglt igjen når de to årene med mellomtung er utløpt? Eller er ikke markedet for svakere sykler helt ødelagt av de nye reglene? Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Det blir nok vanskelig å si noe om når du ikke opplyser hvilket merke og modell du vurderer. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 All den tid > 25 kW mellomklassesykler omtrent ikke finnes i eldre utgaver enn 2013 vil det nok fremdeles være et greit marked for brukte <= 25 kW i flere år fremover, vil jeg tro. Tar du A2 når du er 18 og vil avansere til A når du er 20 er du neppe veldig interessert i å blåse massevis av cash på en helt ny sykkel du kun skal ha i to år. Sykler som yter 25 kW sparker greit fra seg de også. Lenke til kommentar
Pallantir Skrevet 28. april 2014 Forfatter Del Skrevet 28. april 2014 (endret) Takk, men jeg skjøv det plutselig fra meg for en halvtime siden. Sykkelen jeg så på, viste seg ikke å være strupt, men kaldkvælt! Av en eller annen grunn var den oppført med 19 kw. Og så påsto eieren at den var ganske kjapp, noe som for meg tilsier at strupingen er fjernet. Så jeg tror heller jeg satser på en 80-talls 400 som GSX 400E, eller tilsvarende Honda eller Yamaha. Der er det en god del mellom 40 og 45 hk som kommer inn under de nåværende reglene. Å ja, jeg var litt uklar, forresten. Jeg skal ta inn en til sønnen min så han har noe han kan lære seg å kjøre halvtung sykkel på de neste par årene, så jeg låner den ut til ham. Selv kjører jeg Honda Blackbird XX justert opp til drøyt 180 hester... Endret 28. april 2014 av Pallantir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå