Far<3 Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 (endret) Hallo, var litt usikker hvor jeg skulle "poste" dette, men jeg har et spørsmål angående russedåpen siden jeg er russ i år. Jeg har glemt og kjøpe meg en russelue og det er for sent til og gjøre noe nå, så jeg tenkte jeg kan enkelt og greit bare lage en av papir er dette ok og eller trenger man egentlig en russelue? kan jeg ikke bare få navnet mitt tusjjet i pannen ? Endret 28. april 2014 av kickwer Lenke til kommentar
War Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Hadde man brydd seg like mye om karakterer som russefesten Det er jo bra å bare gjøre som du vil, da viser du samtidig at du tenker selv og ikke er et medlem av en saueflokk. 3 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Du trenger ikke russelue. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Hvor nødvendig det er med lue, vet vi ikke. Hvert russekull har sitt eget opplegg. Du kan høre med russepresidenten din eller eventuelt en annen person som står bak arrangeringen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå