VargAamo Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Vinneren av helgekonkurransen er nå trukket.Konkurranse: Vant du en kraftig SSD? Lenke til kommentar
blinc Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Hmm, har nå svart på 1000 konkurranser på Hw, enda ikke vunnet. Større sjanser i Lotto? 3 Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Hmm, har nå svart på 1000 konkurranser på Hw, enda ikke vunnet. Større sjanser i Lotto? Kanskje du kan øke sjansene ved å melde inn hele familien din på hver konkurranse? Jeg har ikke prøvd det selv, men tenkte på det en gang jeg så en 87 åring vinne. 1 Lenke til kommentar
DarkSektor Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 er det bare folk som bor sør for trondheim som vinner konkuransene fra HW.NO?? Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Fordi de hater folk fra nord? Neida, bare tuller Har vunnet selv og jeg bor i Narvik så tviler veldig sterkt at geografi har noe å si med saken. Sikkert mer at det er flere folk sør for Trondheim enn nord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå