Espen n.K Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Hei, jeg har jobbet litt med design av websider, men jeg skulle gjerne satt opp et system for en mindre nettbutikk. Det som er greia er at det ikke trenger å være system for å legge produkter i handlekurv og betaling over nett osv, er mest på utkikk etter kun et system for å liste opp produkter butikken selger, og vise pris og info, men ingen bestilling eller kontoer osv. Så tenkte som en helt vanlig nettside med tekst, info og bilder ++ men da også lister med produkter. Noen som vet om noe jeg kan bruke, dette blir for innviklet å lage selv tror jeg. Takker for svar. Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Hvis du kun skal vise produkter og ikke ha handlekurv og så videre, kan du jo bare bruke Wordpress også kjøpe/laste ned tema hos for eksempel Themeforest.net. Å ha system med handlekurv er heller ikke komplisert. Du kan bruke Opencart eller Magento og igjen kjøpe/laste ned tema hos for eksempel Themeforest. Lenke til kommentar
Espen n.K Skrevet 28. april 2014 Forfatter Del Skrevet 28. april 2014 Hvis du kun skal vise produkter og ikke ha handlekurv og så videre, kan du jo bare bruke Wordpress også kjøpe/laste ned tema hos for eksempel Themeforest.net. Å ha system med handlekurv er heller ikke komplisert. Du kan bruke Opencart eller Magento og igjen kjøpe/laste ned tema hos for eksempel Themeforest. Takk for svar, jeg har jobbet litt med wordpress og eventuelt plugins for shop system eller themes, men skal sjekke ut sidene du linka Lenke til kommentar
Espen n.K Skrevet 28. april 2014 Forfatter Del Skrevet 28. april 2014 Ser ut til at Wordpress er en veldig grei løsning Noen som har noe erfaringer med Free Themes som jeg eventuelt kan bruke i starten før jeg kjøper noe. Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Ikke erfaring der, men mange av themes'ene på Themeforest ligger ute på nettet som torrents Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå