AfterGlow Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Alle krokene av landet er nå tilgjengelige i Minecraft-verdenen.Nå kan du besøke hele Danmark i Minecraft Lenke til kommentar
Scopperloit Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Geez... Jeg trodde først at en gjeng hadde bygd alt for hånd, for en massiv oppgave det hadde vært. Skjønte etterhvert at det er datamengder som er konvertert og implementert Lenke til kommentar
Toppitus Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Hva skjer om noen endrer på Danmark, da? Et land forandres jo hele tiden. «Daily update?» :·Þ 1 Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Helt til det kommer en masse Creepers og blåser hele Danmark himmelhøyt. 1 Lenke til kommentar
007CD Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Hva skjer om noen endrer på Danmark, da? Et land forandres jo hele tiden. «Daily update?» :·Þ Nei forandringene vil skje andre veien. Det vil si at det du forandrer i Minecraft må fikses i virkeligheten 1 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 (endret) Som Sørlending hadde jeg nok bare funnet Hirtshals også hengt på Winters for å sjekke baconprisene. Hvis ikke Nordmenn er Creepers da vil jeg si jeg er ganske fuckt. Endret 4. september 2014 av Mr.Duklain 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå