Faddn Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 1) Lock-on er vel primært et problem på konsoll - men enig i at det er en uting. 2) Spawn beacons er vel ikke akkurat uforutsigbart, jeg vil vel heller si at det er ganske forutsigbart at de fleste snipers har en beacon ved siden av spotten sin. 3) Jeg er ikke helt enig i at flere forskjellige granater gjør spillet uforutsigbart; det åpner for flere forskjellige taktiske valg, det gjør bare at du har noen flere elementer å forholde deg til. 4) Supression er en bra ting - det er ikke uten grunn at det i virkelighetens trefninger er en helt vanlig taktikk ved bevegelse at noen legger ned såkalt dekningsild mens andre beveger seg. 5) Spotting er jeg enig i at er i overkant; det kan du imidlertid relativt lett unngå med å spille hardcore (da må du i alle fall enten opp med map'et hele tiden eller ha en sekundær enhet (iPad eller lignende) der du har battle screen med map. 6) Generelt sett så kan mye av de "noob" vennlige tingene unngås med å spille på pc og på hardcore - jeg tviler vel forøvrig på at så veldig mye av e-sporten gjøres på konsoll. Skal man spille e-post så kan man relativt enkelt begrense våpentyper som kan brukes også, så det burde la seg gjøre. At EA velger å gjøre spillet mer nybegynnervennlig vil jeg tro har mye med at de ønsker å nå flest mulig, for å tjene mest mulig penger. Slik blir det nødvendigvis med AAA-spill; det er få om noen MP-spill som ikke ønsker å nå et bredest mulig publikum. Hadde EA-sjefen sagt at "hey, vi skal fokusere på hardcorespillere ved neste utgivelse, så hadde han sannsynligvis mistet jobben sin fort. Man kan gjerne mislike det - men det er et faktum så lenge folk fortsetter å kjøpe titlene deres. Vil du straffe et selskap som er opptatt av å tjene penger, så er det en veldig effektiv måte å gjøre det på - slutt å kjøpe spillene deres.. Lockon er et veldig stort problem på PC. Spawnbeacons gjør spillet uforutsigbart, ta for eks. en som planter en beacon bak fienden, det gjør at du aldri vet hvor folk kommer ifra. Vet ikke om du har spillt disse kampene dere 10 folk camper taket på zavod? Laterlig sier jeg! Det er kun en noob funksjon som aldri burde vært der. Det er et problem til de grader. Dette gjør at folk kan score easy kills med bare å kaste ifra seg en impact nade, eller gjøre cover ubrukelig med air-burst, eller spawn campe med scav eller hva faen den heter (det er alt for enkelt). Og når du legger alt samme for du et spill som er håpløst å balansere. Suppression er ikke bra, bommer du så bommer du.. Øvelse skal gjøre mester, dette gjelder både fps og IRL. Suppression har alltid fungert i pre bf3 med kun lyd! Hører du kuler løper du for cover hvis det er mulig. Hardcore er ikke battlefield, alt for lav TTK, ingen hud, osv... Noob tingene unngåes ikke med PC og HC, jeg spiller kun PC spill, jeg har spillt comp. tidligere og jeg må si jeg blir kvalm av alt driten DICE har stappet inn i serien. Mer er nødvendigvis ikke bedre, BF4/BF3 er et godt eksemple på det. DICE burde se til sukse historien CS, hvis du påstår at noobfiendly = mer penger tar du grundig feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå