Albert Andersson Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Stillits ... . Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Hei Albert ! Flott bilde av en vakker fugl. Skarpt , fargerikt , velkomponert og med fin bokeh. Vennlig hilsen Alec Lenke til kommentar
Bekir Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Nydelig dette Albert ! Vennlig hilsen Bekir. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Så imponerende bra !!! Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Veldig fint bilde Albert..så mange flotte arter du foreviger!! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Kai PetterJohansen. Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Flott Jeg er enig i det det er mange fine arter du foreviger Albert. Lenke til kommentar
nutini Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Hei Albert. It`s still a picture Nydelig av stillitsen,flott "ren" bakgrunn og godt komponert. Skarpheten er flott med fine detaljer i fuglens fargerike fjærprakt. Meget bra ! Arvid. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Flott stillits herr Andersson Hilsen herr Olsson Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 28. april 2014 Forfatter Del Skrevet 28. april 2014 Hei Albert ! Flott bilde av en vakker fugl. Skarpt , fargerikt , velkomponert og med fin bokeh. Vennlig hilsen Alec Hei, Alec Ask. Tusen takk for nok en hyggelig og positiv tilbakemelding ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 28. april 2014 Forfatter Del Skrevet 28. april 2014 Nydelig dette Albert ! Vennlig hilsen Bekir. Hei, Bekir. Tusen takk for hyggelig kommentar Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Lasse Lindgren Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Du leverer topp bilder , dette liker jeg Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 28. april 2014 Forfatter Del Skrevet 28. april 2014 Så imponerende bra !!! Hei, Torhild Jansen. Stor takk til deg, også ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 28. april 2014 Forfatter Del Skrevet 28. april 2014 Veldig fint bilde Albert..så mange flotte arter du foreviger!! Hilsen Tove Hei, Ovidia2. Tusen takk for hyggelig og positiv tilbakemelding, - lista over fugler som jeg gjerne skulle hatt i samlingen, er lang, - men den har blitt kortere ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 28. april 2014 Forfatter Del Skrevet 28. april 2014 Flott Jeg er enig i det det er mange fine arter du foreviger Albert. Hei, Kai Petter Johansen. Tusen takk, Kai Petter, det er hyggelig med slike tilbakemeldinger ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 28. april 2014 Forfatter Del Skrevet 28. april 2014 Hei Albert. It`s still a picture Nydelig av stillitsen,flott "ren" bakgrunn og godt komponert. Skarpheten er flott med fine detaljer i fuglens fargerike fjærprakt. Meget bra ! Arvid. Hei, Nutini. Tusen takk for hyggelig og konstruktiv tilbakemelding, Arvid ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 28. april 2014 Forfatter Del Skrevet 28. april 2014 Du leverer topp bilder , dette liker jeg Hei, Lasse Lindgren. Tusen tak for hyggelig og positiv kommentar, Lasse ! Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 28. april 2014 Forfatter Del Skrevet 28. april 2014 Flott stillits herr Andersson Hilsen herr Olsson Hei, Leif Olsson. Tusen takk for hyggelig kommentar ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Flott stillits herr Andersson Hilsen herr Olsson Hei, Leif Olsson. Tusen takk for hyggelig kommentar ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg