TranceCom Skrevet 17. februar 2002 Del Skrevet 17. februar 2002 Noen som vet hva det kan være når datan henger seg opp når jeg prøver og se film feks DivX noen ganger funker det men da hakker det en del! Jeg har P4 1400mhz 384mb rdram! hva kan dette være? Lenke til kommentar
DeejPhant Skrevet 17. februar 2002 Del Skrevet 17. februar 2002 Bytt drivere til lyd og skjerm Lenke til kommentar
BBC Skrevet 17. februar 2002 Del Skrevet 17. februar 2002 Du har god nok hardware, men her er noen forslag/spørsmål: - Hvilket skjermkort? - Har du på DMA? - Nyeste codecs? Last ned Nimo codec pack (søk på forumet eller Google). - Hvilket program bruker du for å vise filmen? Mediaplayer, The Playa, BSPlayer er noen alternativer. - Kjører du mange andre programmer i bakgrunnen? Lenke til kommentar
TranceCom Skrevet 22. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2002 Hva er DMW? hvordan skaffer jeg nyeste codecs? Er det noe annet jeg kan gjøre for att det skal gå fortere, feks når jeg spiller mp3´er kan det hakke i lyden av og til når jeg driver med noe annet som foreksempel når jeg er på internett.(har di nyeste driverne til skjerm og lydkort!!! Lenke til kommentar
BBC Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 DMA = Direct Memory Access = Enheten skriver direkte til minne istedet for å gå innom prosessoren. I Windows 95/98/ME tror jeg du setter på DMA på egenskapene for harddisk/cd-rom (under kontrollpanel | system). I Windows 2000/XP setter du på DMA under egenskapene for harddisk-kontrolleren (samme sted som over). Last ned Nimo codec pack her. Den inneholder alt du trenger av lyd/bilde codecs. Har du nyeste drivere til modem/nettverkskort? Ellers er det greit hvis du opplyser om hvilket hovedkort du har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå