Kjeven Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Hei. Har lyst på et nettbrett eller en liten bærbar PC som jeg kan bruke når jeg er på ferie. Har en 17" laptop som blir litt i største (og tyngste) laget, men å surfe på mobilen blir litt for lite igjen. Har strengt tatt ingen andre behov enn internett, men alt man får ekstra er jo selvfølgelig en bonus, spesielt batterilevetid. Pris har jeg ingen formening om, jo billigere jo bedre. Det blir kanskje litt for vagt, men alt av tips mottas med takk. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 (endret) Sjekk her https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1558566 Jeg bruker nettbrettet mitt mye, veldig kjekt når man er på farten Endret 27. april 2014 av daruu Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Nettbrett er vel og bra, men de slår fortsatt ikke en laptop, hadde sett meg ut feks Toshiba Z930 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Nettbrett-laptopene ser ikke så dum ut. Kjekt med et ordentlig tastatur og fleksibiliteten. Har ikke fått testet selv. Lenke til kommentar
DippyDawg Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Skulle ha note 10 men fikk en tab så jeg måtte bytte. De hadde bare note 8, og det er jeg glad for, for 10 blei litt stort. Gikk ikke i noen lommer så den måtte bæres. 8 går akurat i jakkelomma. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå