Gå til innhold

Bruk av joystick i BF 1942

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bf med joystick er litt spesielt.

Du kan ikke ha andre joystick/gamepad koblet til (er sikkert andre enheter som oxo kan forstyrre.)

Jeg må dra ut gamepaden min hver gang jeg skal bruke joystick i Bf för jeg starter spillet. Sinsykt iriterende :evil: .

Når man har kun koblet til joystick og startet spillet er det bare og sette opp joystick som du vill i controler menyen.

Lenke til kommentar
Hei,

Mitt spørsmål er enkelt (muligens banalt) og greit; er det mulig å bruke joystick i BF 1942? Hvis 'Ja', hvor er det jeg får merket av at jeg ønsker å bruke joystick?

En småflau hilsen, og på forhånd takk.

Finnes ingen dumme spørsmål,,bare dumme svar.

Kjøp deg en joystick du behager, plugg i, still inn og spill i vei :)

Lenke til kommentar
Bf med joystick er litt spesielt.

Du kan ikke ha andre joystick/gamepad koblet til (er sikkert andre enheter som oxo kan forstyrre.)

Jeg må dra ut gamepaden min hver gang jeg skal bruke joystick i Bf för jeg starter spillet. Sinsykt iriterende :evil: .

Når man har kun koblet til joystick og startet spillet er det bare og sette opp joystick som du vill i controler menyen.

Det er mulig å fikse det, men det innebærer roting i konfigurasjonsfiler og slikt. husker jeg fant fram en link om saken for lenge siden, skal se om jeg finner den igjen...

OK, her er den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...