DippyDawg Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 hva blir snurret rundt og hengt opp ute, før det blir tatt inn og lakt i trekasse?må det være trekasse? Sokker.. snurrer rundt i vaskemaskin/sentrifuge før dei blir hengt opp på tørkesnora for så å havne i sokkepuffen... Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 1. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2014 Nja, noe du legger i før man blir reint.. Lenke til kommentar
DippyDawg Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 Kan ikke komme på noe man tar inn å legger i trekasse... er det noe alle har? Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 9. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2014 Den var ikke så bra, men det var skittentøy Men, hva kaller du en flue uten bein? Lenke til kommentar
DippyDawg Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Den var ikke så bra, men det var skittentøy Men, hva kaller du en flue uten bein? var no ganske rett med sokker da.. Flue uten bein.. Rosin? Kelner, det er en flue i suppen min. Tull. Det er en rosin. Kelner, der fløy rosinen... Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 9. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2014 Ikke rosin nei.. Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 9. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2014 Ikke larve heller... Lenke til kommentar
DippyDawg Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Fire hangande, fire gangande, to peker opp mot sky, to viser veg mot by, og en dilta etter... hvem er jeg... Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 (endret) Meget godt spørsmål det der hehe...så jeg svarer med et annet spørsmål. Hvorfor har kvinner mindre føtter enn menn? Endret 3. juni 2014 av Goodall Lenke til kommentar
DippyDawg Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Fordi det er flere menn... Du kan ikke komme med nytt spørsmål før du vet svaret. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Kan det være en hund? Og nei Lenke til kommentar
DippyDawg Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Neei... Fordi dei har mindre sko... Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 4 hengende armer og 4 bein og 2 av ditt og 2 av datt... Mor med sitt barn på tur? Hvis ikke, er det noe levende??? OG nei det er ikke svaret Lenke til kommentar
DippyDawg Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Det er feil. Det er levende. Da er jeg ikke sikker... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå