AnonymDiskusjon Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 For 8 måneder siden, møtte ei jente i utlandet. Vi ble forelsket og alt det der, jeg likte hun veldig godt. Jeg ble kjent med hun via kusina mi som spleisa oss sammen. Men etter en måned, begynte jeg å bli irritert at hun ikke ville skype, hun pleide å si jeg kan ikke og etc. Jeg hadde lyst å se hun, høre stemmen hennes. Det var kjedelig å bare skrive. Men hun sa hele tiden jeg kan ikke, jeg tenker at hvis hun ville virkelig det så hadde hun snakket med meg live. Hun skrev jeg elsker deg en dag, og jeg sa til hun at vi ikke kunne si at vi elsker før vi møttes igjen. Hun ble enig men etter en uke klarte hun ikke, hun skrev jeg elsker deg og hele pakka. Men etterhvert så var det bare jeg som skrev jeg elsker deg, og hun skrev ikke det. Jeg tenkte hun bare leker med meg da. Men jeg føler jeg pressa hun for mye, jeg ble sånn kontrollfreak som de borte der, jeg ba hun ikke ha gutte venner, og jeg spurte hele tiden om vi skulle fortelle faren hennes det når jeg skulle komme neste. Hun sa vi får se. I det samfunnet borte der, er det annerledes, greit jenter har gutte venner , men de fra min landsby, blir bare idiotisk, noe de fleste ikke vil forstå uten å forstå balkan kulturen. Men jeg klarer ikke å glemme hun og angrer på at jeg gjorde som de gutta nede ba meg å gjøre, for å holde henne fast til meg. Vi hadde ikke snakket en stund, og hun hadde spurt min fetter, om jeg snakket om henne, og ba om han om at jeg skulle ta kontakt. Jeg sendte melding da, er ikke du hu der som er så big mind. hun svarte ikke jeg var på en måte frekk, men jeg tenkte jeg må gå videre og sa farvel, og blokka hun. Nå føles det så skamfullt å bare ta bort blokken, og se hva som skjer, hun spør sikkert har du tatt bort blokken, jeg vet hun liker meg ennå. Jeg kan vente til neste sommer da møter jeg hun mest sannsynlig, samtidig tenker jeg kanskje det er for sent da. Hva hadde du gjort i denne situasjonen? Anonymous poster hash: 65496...e14 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 (endret) Jeg hadde lagt det på hylla og gått videre, og dvele for mye med en jente uten at noe skjer er lite vits Endret 27. april 2014 av Mr.Duklain 1 Lenke til kommentar
Skallekos Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 (endret) Ja, det der hørtes jo ikke destruktivt ut i det hele tatt. Og det blir neppe noe annerledes neste sommer. Og hvorfor blokker du noen og så vurderer å fjerne den etterpå? Sykt unødvendig med push & pull piss ihvertfall og den slags skaper bare dårlig stemning uansett. Så ut i fra hvordan du beskriver det så høres det ut som du absolutt bare bør gå videre. Og hva er det som ofte sies? Det er jo bedre å angre på noe man gjorde, enn å angre på noe man ikke turde å gjøre. Eller? Endret 28. april 2014 av Skallekos Lenke til kommentar
SilvioBerlusconi Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Legg henne i glemmeboksen og gå videre. Ingenting å hente. Fortsetter du, kan det gå på selvrespekten løs. Ønske henne lykke til videre. 2 Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Det å blokkere noen fungerer nesten aldri. Har selv forsøkt det, men har bare endt med å fjerne blokkering i etterkant. Fjern blokkeringen. Du trenger ikke å snakke med henne. Hvis du virkelig tror at det kan bli noe mellom dere så er det helt i orden, men du må ha dine forhåndsregler. Følg livets gang og ikke lås deg til henne slik som du gjorde før. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. april 2014 Forfatter Del Skrevet 28. april 2014 Kan det gå på selvrespekten løs. Haha. Artig ordvalg. Men ja, det virker ikke som noen av dere er bra for den andre så dere begge får det nok bedre med noen helt andre. Og det var kanskje aldri noe mer å hente noensinne, annet enn det som har vært frem til nå. There times when like, we find it hard to hold on to something that was never meant to be hold onto. But you let it go, and if it comes back to you is was meant to be. And if not, just let it be. Anonymous poster hash: e6e2f...a49 Lenke til kommentar
lion22 Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 (endret) Det å blokkere noen fungerer nesten aldri. Har selv forsøkt det, men har bare endt med å fjerne blokkering i etterkant. Fjern blokkeringen. Du trenger ikke å snakke med henne. Hvis du virkelig tror at det kan bli noe mellom dere så er det helt i orden, men du må ha dine forhåndsregler. Følg livets gang og ikke lås deg til henne slik som du gjorde før. tenkte jo akkurat på det, tenker ikke så mye på det nå. Det føles umulig at vi kan bli sammen igjen. Det var hele den distansen som gjorde det vanskelig. Jeg kunne liksom ikke bare gå til døren hennes når hun ble sur eller når jeg ikke forstod hva hun egentlig vil. En lang stund trodde jeg at hun hadde glemt meg og gått videre og da hadde jeg nesten klart å glemme hun, hun ville ta opp kontakten igjen men jeg og min stolthet fucka det opp, jeg sa til hun er ikke du hun som tror hun er noe big mind liksom, hun svarte ikke. Jeg venta 1-2 dager hvis hun ikke svarte så skulle jeg blokke men jeg Tror hun venta på at jeg skulle fikse det opp men istedenfor visste jeg bare en arrogant side. Det var vanskelig å stole på hun igjen jeg fikk kjærlighet sorg nok engang da jeg sa farvel. Jeg Tror kanskje hun fikk det også og de fleste vil bare gå videre man vil ikke risikere å bare bli såret. Jeg er liksom skuffa når jeg spurte om hun ville gå ut med meg så sa hun jeg vet ikke, men snakket hele tiden om at vi skulle tilbringe tid sammen. Hun sa en gang om hele verden er mot så vil jeg fortsatt være sammen med deg, til slutt var det ikke verden som skilte oss fra hverandre men oss selv. Alt gikk for fort jeg føler jeg pressa hun, men nå kanskje venter hun et respons fra meg og det kommer jeg sikkert til å få vite neste år det er noe helt annet når man kan møte personen. Jeg vil bare la det ligge men never say never. Vi får se men jeg tok bort blokken etter en lang prat med en kompis, skal aldri blokke noen mer, det var så dumt av meg, samtidig er jeg flau at jeg sa farvel føler meg som raj fra big bang theory. Men gjort er gjort. Endret 3. mai 2014 av lion22 Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Ikke hindre jenter i å ha venner (guttevenner). Det fungerer som regel svært dårlig. Lenke til kommentar
lion22 Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Ikke hindre jenter i å ha venner (guttevenner). Det fungerer som regel svært dårlig. det var mer ( mine enemies ) hun ble venn med da, det var ikke sånn venn venn greie men at hun aksepterte de drittsekkene på Facebook sånn at se kunne late som de kjenner hun når de ville bare fucke opp ting egentlig, jeg måtte be hun slette de eller så sletta jeg hun, nå har hun lagt til en av dem igjen. Sikkert bare fordi hun var pisst off når jeg sletta hun sletta kretsen min henne så who gives a Shit , de er stygge de sa at det var hun som adda dem, uten at hun visste hvem det var første dagen alt skjedde i et bryllup omg hadde du bare visst hvordan gutter i mitt land er. Hvem bryr seg det er ikke som om hun er den siste jenta i verden . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå