Dapper Chap Skrevet 27. april 2014 Forfatter Del Skrevet 27. april 2014 Vet ikke med deg, men jeg tipper det jeg tror er et realistisk resultat, ikke for å være "snill" med motstanderen. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Får håpe på Arsenal, så Everton har lite å spille for når de tar imot City. Tror som de fleste andre at Newcastle får juling her. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Hvorfor kan vi ikke bare være ydmyke? Det er greit nok å tippe 2-0 el noe, men 5-0 og sånt tull??? Har du sett hvordan formen til Newcastle har vært siste tiden? Selv Cardiff hadde hatt en fair sjanse på en seier mot de om dagen, og vi burde slå de komfortabelt. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Den holdningen de fleste her inne har er ikke særlig lur. Vi vinner ikke 5 eller 6-0. Vi har ikke spillermateriale som er i stand til det. Skal Ramset og Poldi score et hattrick hver? For de er de eneste målfarlige spillerene vi har. Jeg tipper 3-1, men denne matchen blir nok vanskeligere enn de fleste tror. Newcastle trenger en up, har god historie mot oss. Jeg har enda ikke glemt 4-4 f.eks. Vi slet med de på St.James, men da var jo laget i en helt annen form. Hvis vi spiller en første omgang slik som i de siste par kampene skal man ikke se bortifra at Newcastle tar en ledelse. Jeg tror dog vi trekker det lengste strået til slutt. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Newcastle har en seier på de 10 siste forsøkene mot Arsenal. Hvor er det du henter det fra at de har god historie mot oss? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Det er kanskje minnene fra 4-4 som sitter igjen. Og at vi ikke har gjort det så sterkt mot de på St James' de siste årene. Var det i fjor vi slo de 7-3 på Emirates? Uansett, poenget er at vi ikke må undervurdere de. Å tro at de kommer til å legge seg ned å dø er tåpelig. Pardew hater Wenger og vil nok fyre opp gutta litt ekstra. Når vi også tar i betraktning hvor svake vi har vært i førsteomgangene i det siste, så kan denne kampen bli mer spennende enn den trenger. Jeg tror fremdeles vi vinner, men ikke med kalassifre Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 N`Caste har har fem tap på rad, på tide det snur seg Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Det er kanskje minnene fra 4-4 som sitter igjen. Og at vi ikke har gjort det så sterkt mot de på St James' de siste årene. Var det i fjor vi slo de 7-3 på Emirates? Uansett, poenget er at vi ikke må undervurdere de. Å tro at de kommer til å legge seg ned å dø er tåpelig. Pardew hater Wenger og vil nok fyre opp gutta litt ekstra. Når vi også tar i betraktning hvor svake vi har vært i førsteomgangene i det siste, så kan denne kampen bli mer spennende enn den trenger. Jeg tror fremdeles vi vinner, men ikke med kalassifre Newcastle spillerne "hater" jo Pardew om dagen, så forventer ikke mye. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Pardew kan tape de siste kampene med 0-30 i målforskjell uten å miste jobben, det er jeg sikker på. Er kanskje en mulighet om vi faller utenfor topp 10. Crystal Palace på 11. plass er bare 3 poeng bak. Jeg lever i håpet. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Det er kanskje minnene fra 4-4 som sitter igjen. Og at vi ikke har gjort det så sterkt mot de på St James' de siste årene. Hvordan vi har spilt på St. James' Park er bra irrelevant når vi spiller på Emirates, Benbjo... Og ja, det var forrige sesong hjemme at vi slo dem 7-3. Både den og 4-4 kampen var ekstreme tilfeller, men vi har god statistikk mot Newcastle på hjemmebane, og de er i fritt fall. Dette er en kamp vi SKAL og MÅ vinne. Da er det lov å ta i litt på resultattipset. Lenke til kommentar
""" Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Den 7-3 kampen var helt fantastisk frem til det 85. minutt eller noe sånt. Da raste alt sammen. Men det var spennende saker, gitt. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Uten Hatem Ben Arfa blir de ikke noe bedre for å si det sånn. Lenke til kommentar
""" Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Kan legge til Marveaux og Yanga-Mbiwa som burde være startere i dette laget, samt at Sissoko og Gouffran (som burde fått smake å benken for lenge siden) fremdeles blir spilt ute av posisjon og Santon eller Dummett helt sikkert starter. de Jong au. Ser vel Goslin og Shola i løpet av kampen og. Dette blir katastrofalt. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Utifra hva alle andre sier, får jeg skyhøye forventninger til kveldens kamp. Har ikke fulgt noe særlig med på Newcastle i det siste, men med 5 strake tap burde dette være en seier til Gunners. Håper på målfest, er alltid like gøyt. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Man skal aldri si aldri. Kan plutselig bli en vanskelig kamp. Vet aldri hvilket Arsenal lag som dukker opp nå om dagen. Men deilig med kampdag! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 (endret) Newcastle: (4-4-1-1): Krul; Debuchy, Williamson, Coloccini ©, Dummett; Gosling, Anita, Tiote, Gouffran; Sissoko; Remy Benkenl: Elliot, Haidara, Yanga-Mbiwa, S Taylor, Obertan, Armstrong, Shola Ameobi Endret 28. april 2014 av cfthompson Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Szczesny Sagna - Mertesacker - Koscielny - Monreal Arteta - Ramsey Cazorla - Özil - Podolski Giroud Fornøyd med laget. Bør bli seier i dag. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Hahaha. Gosling, Anita, Tiote, Gouffran? Litt av en midtbane. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 28. april 2014 Forfatter Del Skrevet 28. april 2014 Har ikke Remy akkurat kommet tilbake fra skade? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Likr laget, men ikke Arteta og Monreal. Bør likevel bli seier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå