Latias Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Flotte mugger på disse Newcastle-supporterne. Edit: Man sier fortsatt mugger Latias? Eller var jeg veldig gammeldags nå? Skal la den passere denne gangen, veit du har det tungt i kveld nå som 4. plassen er teoretisk umulig. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Godt å høre at man passer på de eldre her i på webben! Lenke til kommentar
""" Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Taper Newcastle i dag får enten Ben Arfa, Marveaux eller Yanga-Mbiwa skylden av Pardew. Lenke til kommentar
fox Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Hvis vi var Liverpool, ville vi nok ha fått straffe der. Ikke noe tvil om det. 2 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Hvis vi var Liverpool, ville vi nok ha fått straffe der. Ikke noe tvil om det. Ikke i nærheten av straffe Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Q: "Can you clarify why Ben Arfa hasn't travelled?" AP: "Not really no, I selected the team to win the game on merit, that's it." Lenke til kommentar
fox Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Hvis vi var Liverpool, ville vi nok ha fått straffe der. Ikke noe tvil om det. Ikke i nærheten av straffe Vanskelig å se, men bena ble dyttet fram deretter bommet han jo med ballen. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 28. april 2014 Forfatter Del Skrevet 28. april 2014 Itss happend again. its happend agaaaaaaaaain... tottenham hotspurs, its happen again! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Q: "Can you clarify why Ben Arfa hasn't travelled?" AP: "Not really no, I selected the team to win the game on merit, that's it." Så/hørte det der, lo godt. Lenke til kommentar
""" Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Q: "Can you clarify why Ben Arfa hasn't travelled?" AP: "Not really no, I selected the team to win the game on merit, that's it." Så/hørte det der, lo godt. Lo? Faen så slemt. Provoserende. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Så/hørte det der, lo godt. Spesielt morsomt med tanke på at Obertan er på benken. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Q: "Can you clarify why Ben Arfa hasn't travelled?" AP: "Not really no, I selected the team to win the game on merit, that's it." Så/hørte det der, lo godt. Lo? Faen så slemt. Provoserende. Tragikomisk. Men ja elsker å provosere! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Happy St. Totteringham's Day alle sammen!! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 3-0 slutt. Grei kamp og seier til slutt. Nå trenger vi bare 3 poeng for å ta 4.plassen. De bør komme allerede til helgen mot WBA. Men de er jo som kjent uavgjorteksperter. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Happy St. Totteringham's Day alle sammen!! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Kudos til samtlige Newcastle-fans som tok turen helt ned til London. Fantastiske supportere som gidder Pardew. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 28. april 2014 Forfatter Del Skrevet 28. april 2014 Grei kamp. Ikke den mest underholdende kampen jeg har sett. Vi burde scoret fler, men jeg bryr meg mer om clean sheet. Bare 2 clean sheets til så vinner Szczesny Golden Glove! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Kudos til samtlige Newcastle-fans som tok turen helt ned til London. Fantastiske supportere som gidder Pardew. Synes vi som faktisk gidder å bruke tid på å se på kampene på TV fortjener skryt og. Skryt av meg. Kom igjen a! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Kudos til samtlige Newcastle-fans som tok turen helt ned til London. Fantastiske supportere som gidder Pardew. Synes vi som faktisk gidder å bruke tid på å se på kampene på TV fortjener skryt og. Skryt av meg. Kom igjen a! Ikke MINST skryt til Necro og co som gidder å lete etter shitty-streams klokken 4 på lørdager for å se Newcastle. Særlig Necro(!)... fornøyd? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå